16 comentarii

zile

Saptamana asta e tare urata…marti si joi liber…dar trebuie sa stau pana vineri cand am laborator pana la 16. Incerc sa imi omor timpul. Profit de zile libere sa invat. Iaca asa:

Da, bafta si voua!😉

16 comments on “zile

  1. Cu rozul ala as invata altceva…

  2. Bafta multa! Pupici! Eu am avut luni diagnos la spanska si am luat si am vineri prov i spanska baskunskaper. Håll tummarna!🙂 Tack🙂

    • Bravo, bravo, bravo!!!!! Grattis!!!! Si asa si vineri, da?
      Si eu nevoie de pumni tinuti maine pe la ora 9.30…am prezentarea orala a unui laborator…Promit revansa pe vineri!🙂

      • De-abia azi am vazut raspunsul tau dar considera ca am avut pumnii stransi, pentru ca mereu am ganduri numai de bine indreptate in directia Gotland via Kalmar sau invers🙂 Multi pupici si sunt sigura ca a fost totul ok!

  3. Salmi,
    Eu sunt băftoasă! Mult noroc în toate!!

  4. Bafta maxima! Spor la invatat!

  5. Hop si eu! Cum a fost la laborator? Am scapat si eu de trei, mai am 2: pe 11 si pe 17. Bafta multa si curaj!

    • A fost bine Irina, a fost o prezentare orala a ceea ce am facut la un laborator, in PP. Am spus ce am avut de spus, mai mult nu stiu🙂. La noi nu e sesiune, eu am examenul de curs in 25 februarie, dar in cele 5 saptamani cat tine cursul e plin de rapoarte de laborator si proba practica pe care o am martea care vine…si printre astea trebuie sa inveti si pentru examen, nu e pauza ca in sesiunea in Ro…eu inca nu m-am obisnuit, mi se pare greu…

      Bafta multa, ai trecut de jumate! Felicitari si tin pumnii maine si pe 17. Pupici

      • Da, asa e! Nu e sesiune de examene! Cel putin cursul meu e impartit in patru etape. Termini o etapa, tusti, examen! Mai termini una, hop, alt examen! Dar intre timp, seminarii cu participare activa plus prezentari orale care conteaza la examen si uite asa! Nu stiu ce sa zic, daca e mai greu sau nu decat cum am fost noi obisnuite! Tot ce stiu e ca mie nu mi-a placut niciodata sa acumulez tone de material la final si atunci sa trec prin el. Asa ca metoda asta mi se pare mai sanatoasa mai ales ca te obliga sa participi activ. Eu stiu ce-am patit semestrul trecut cand din motivele deja impartasite nu am reusit sa fac totul la timp si am lasat pe ultima suta de metri si sa lesin cu ele de gat. Asa ca, pe mine una, ma avantajeaza metoda asta, doar ca ar fi fost bine sa am cu vreo 10 ani mai putin, sa nu am atatea ganduri negre si sa enjoy everything more🙂 Deocamdata am impresia ca alerg! La propriu!🙂 Multi pupici! Poate o sa ajung sa ma mai ocup si de blogul meu! Am atatea de scris! Cateodata in tren stau si ma gandesc si-mi vin ideile dar cand ajung acasa sunt asa de obosita si pleostita de nu mai apuc sa mai scriu nimic. Bafta multa! Pupi!

        • Nici eu nu stiu daca e mai bine asa cum e aici, dar parca da…esti in priza cu o materie, o inveti, ai rapoarte, prezentari si parca e mai bine asa…nu pot sa ma plang desi ritmul e rapid.
          Ah, ce dor imi e sa te citesc, noroc cu comentariile🙂. Hai fa-ti curaj si putin timp! Pupici multi. Am citit ca dimineata a fost nasol in St. Sper ca ai ajuns la examen…

  6. Invatati , invatati si iar invatati !

Lasă un răspuns

