25 comentarii

tradatoarea

Dupa ce de cateva zile primavara batea la usa(sincer mie imi era greu sa cred ca ramane, in februarie aici e luna de iarna, abia de pe la mijloc de martie putem vorbi de primavara, exact ca la calendar ;)) azi iarna s-a reinstalat. Ninge marunt si deja sunt cativa cm pe jos…

Eu astept cu nerabdare ziua de vineri…fetele sunt bolnave amandoua, iar eu nu sunt langa ele…sper sa nu ma apuce vreo depresie ca imi dau lacrimile numai cand scriu asta…ooof! Incerc azi sa mai invat ceva, examenul se apropie(saptamana viitoare e ultima pe acest curs) si eu am mult de recuperat. Asa ca scuzati absenta si telegrafismul, dar nici nu prea am ce scrie interesant, doar scoala si invatat…cum bine spunea cineva la un comentariu „invatati, invatati si iar invatati”…ei bine, unii mai au nevoie si de asta…unii asa mai ghinionisti ca mine😦. Gata fug, azi nu sunt in forma(de cozonac :)).

Ieri:

Si azi:

PS Ultima imagine e de la fereastra mea. Parcarea studenteasca de biciclete🙂. Nu exista parcare de masini🙂. Studentii „e” saraci…

25 comments on “tradatoarea

  1. spor la invatat. si la noi s-a mai racit vremea si cica se va mai raci. sper totusi sa nu mai ninga.

  2. spor la invatat!
    daca ovi mai e acasa… cred ca sunt pe maini bune… nu? si iubitoare, si in domeniu. asa ca o sa fie bine.
    concentreaza-te la invatat!

    • Mersi!
      Asa e, nu ma plang de mainile pe care sunt fetele, dar e greu ca eu sunt aici, pentru mine cel putin…dar incerc sa invat, sa ma concentrez.

  3. Spor la invatat! Si capul sus, numai azi nu e maine! Sanatate la fete, pupici

  4. Spor la invatat! Si aici e viscol mama-mama! Si mai nasol e ca s-a pus zapada peste sticla de zilele trecute desi masinile au functionat la cote maxime sa stranga fleoscaraia ce se facuse.
    Stai linistita ca fetele sunt pe maini bune si totul va trece repede-repejor! Maine am si eu examen asa ca stam bine amandoua!🙂 Multi pupici incurajatori! Multi, multi! Ii simti? :))

    • Mersi! Aici a fost uscat deja, nu mai era zapada topita deja decat pe iarba, chiar ma uitam ieri ca era atata praf de la pietrisul acela aruncat care acum nu isi mai avea rostul…Ninsoarea insa s-a oprit si deja e topit tot, nu a inghetat…dar vine el gerul, asa am citit la prognoze meteo…
      🙂 ii simt, cum nu…Te pup si eu.

  5. Spor la invatat sisteru’ si lasa ca fetele ‘e’ mari si se descurca :)…plus ca e doctorul chiar langa ele, asa ca ce vrei mai bun?🙂..numa un pic si apoi esti acasa pe weekend…si incet incet sa vezi ce te obisnuiesti ca nici nu o sa bagi de seama unde a zburat timpul…si cine o sa fie tanti ‘laboratoarea’ peste cativa ani???? SISTERU’!!!!! Gandeste-te la asta si sa vezi ce zboara timpul😉
    Pumpici

  6. Spor la invatat Salmi!😉 Imi pot doar inchipui cate de greu iti e sa fii departe de fetele tale!

  7. Sanatate fetelor si spor la invatat tie! Lasa depresia, ca sunt marisoare si nu sunt singure. Or sa fie ok! Si mandre de mama lor!!

    • Multumesc Alina! Da, ai dreptate dar stii cum e…ai sa vezi cand vor creste fetele ca mama e tot mama, indiferent la ce varsta…dar trece si asta.

  8. Urat din partea iernii. Aici s-a insorit putin, e adevarat ca e soare cu dinti, dar aduce a primavara, totusi in februarie si in martie vremea e-ntr-o continua schimbare. (fe-marte-ul tiganesc) Saptamana asta s-a dus, aproape ca esti cu fetitele tale, ce faceti in week-end? Ce fac fetele ? Va pup si va doresc un week-end placut!

    • Da, e urat din partea ei, dar nu am asteptari mari, stiu cum e in nord…
      Gata, numar orele pana cand ma urc in autobus, apoi in vapor si apoi pana ajung acasa…va fi 11 noaptea dar ce mai conteaza? Fetele sunt asa si asa, tusea e cea care le da de furca, dar vor fi bine…We va fi scurt, eu ajung azi la 11 noaptea, iar duminica la 16 vin inapoi, avem practic mai putin de 48 de ore impreuna, nu avem un program…doar sa fiu cu ei, atat. Saptamana viitoare va fi mai usoara, miercuri sper sa plec acasa🙂. Spor si tie, cum a fost azi la examen? Un we placut si va imbratisez cu drag.

  9. Ma bucur ca am citit numai acum postarea ta….acum imediat ajungi acasa,asa ca in loc sa-mi dea lacrimile pot sa ma bucur.
    Pupici si sper ca fetele sa se vindece la intalnirea cu mama.

  10. Te pupez, gagico! Spor la învățat și weekend cald și cu bucurii acasă🙂

  11. Sanatate tuturor, spor la lucru, bafta la examene!
    Si o iarna frumoasa pana la primavara! Nu mai e asa mult😉

  12. Miha, sper ca la ora asta esti in drum spre casa.
    Te inteleg, inteleg perfect ce simti, „been there” … nu e usor, dar scopul final, merita sacrificiul.
    Te imbratisez si-ti trimit un ocean de ginduri bune!

  13. Tare frumoase-s imaginile. Cata nostalgie. Trece timpul. O sa fie bine…

Lasă un răspuns

