6 comentarii

democratie adevarata

S-a intamplat ca examenul de la cursul care se termina azi, sa fie programat vinerea viitoare(nimeni nu a inteles de ce nu a fost programat vinerea asta, cand era zi libera si normal examenul e mereu in ultima vineri din cele 5 pe care le inculde fiecare curs) cand deja e pe „rol” o alta materie si examenul se suprapunea cu ore de curs imposibil de amanat. Singura posibilitate era sa mutam examenul. Profesorul a raspuns ieri la propunerea unor colegi de ai mei sa il punem vinerea asta, ca nu e posibil, e timpul prea scurt acum sa mutam examenul in fata, ca nu vom avea timp suficient sa ne pregatim. El a propus sambata viitoare(banuiam asta si ma temeam ca se va stabili asa, asta insemnand ca eu nu pot merge acasa…dar nu stiam ca poti protesta la ceea ce spune profesorul…) dar vreo 4-5 colegi au spus ca ei nu pot sambata viitoare, ca au alte planuri…atunci s-a confruntat cu programul cursului viitor, pana s-a ajuns la o zi din saptamana cand e liber de curs si toata lumea a fost de acord(inclusiv profu’ consultandu-si agenda, caci aici e un „must” sa ai o agenda unde sa ai trecut programul tau) ca e o zi care se potriveste programului tuturor…

Si ca un bonus pe ziua de azi, ieri Diana a facut clatite :)). Am o domnisoara tare de treaba acasa!

6 comments on “democratie adevarata

  1. Ma bucur ca s-au asezat lucrurile in asa fel incat sa poti merge acasa, tin minte ce greu imi era si mie cand aveam sambata cate un examen si mi se strica weekendul de mers acasa.
    Si bravo Dianei:)

  2. Pai asta stiam! ( i.e. Am o domnisoara tare de teaba acasa! 🙂 Ne-a demonstrat-o de atatea ori incat mai ca-mi vine s-o cer cu imprumut! 😀
    Cat despre sistemul de invatamant de aici, in sfarsit traiesc studentia in adevaratul sens al cuvantului, asa cum imi doream sa fie la timpul respectiv! Mi s-a intamplat de-a lungul timpului sa am parte mereu de lucrurile la care am tanjit timp indelungat, asa ca vine o vreme cand chiar ma bucur de ele. Si acum e randul studentiei! 🙂
    Pupici multi multi multi si baaaaaaftaaaa!!!

    • Mersi, mersi! Tine pumnii la 11.15 pana la 12, daca ii ai liberi :). Am proba practica de laborator si niste nervisori in stomac…

      Da, asa este…multe chestii pe care le doream de ani de zile le-am gasit aici, inclusiv libertatea asta studenteasca, in sensul ca studentul(la fel ca si elevul de altfel) e respectat si ascultat. Mai am o poveste pe care o voi scrie, tot despre oamenii din jur pe care ii gasesc fascinanti….eu neobisnuita fiind cu astfel de oameni intelegatori. Am sa revin cu povestea! Pup

  3. Ma bucur tare mult ca Diana isi face timp si pentru bucatarie….ca de priceputa e priceputa,asta e incontestabil….o pup si nunumai pe ea ci va pup pe toti

Lasă un răspuns

