15 comentarii

primavara ne-a uitat

Imediat e martie si iarna ca acum nu a fost toata iarna. Cand deja ar fi trebuit sa iasa ghioceii si crocusii, zapada sta in nameti inghetati si refuza sa plece. Soarele straluceste pe cer dar e un ger crunt…iar meteorologii anunta incalzire abia la sfarsitul saptamanii viitoare, iar apoi iar racire. Probabil primavara va veni si ea, va tine o luna, apoi vara la fel. Ca doar in august e toamna iar. Mda, taramuri nordice ne-au trebuit…Ma intreb insa cum au putut fi 30 de ani pana acum ierni blande(doua am prins si noi, abia de a fost putina zapada, max. o saptamana…in rest ploi, flori la mijloc de februarie, era o placere…) si acum brusc, e a doua iarna crunta aici. Se pare ca primavara a uitat de noi…

Ma intreb cum pot pasarile sa cante deja a primavara?

15 comments on “primavara ne-a uitat

  1. miha, sa-mi amintesc cum arata 45 de grade in romania?? savureaza zapada si pentru noi…

    • edit> a inceput sa ninga si la bucuresti… daca ninge bine, poate scap de greata, e ingrozitor de jegos orasul asta! zapada mai da o iluzie de oras frumos… pentru cateva ore.

    • Oh Cris, nuuuu nu mai vreau calduri din acelea mari, stiu cum era. Oricum vara mergem si noi an de an, mai prindem cateva zile caniculare…Dar acum si de zapada m-am saturat, la noi a nins in noiembrie prima data si de atunci nu s-a topit, n-am mai vazut asfalt si iarba de atunci…ba da, in Kalmar e asfalt caci se arunca sare🙂. Nah, ma consolez.

  2. Mda..asa ziceam si io in postul de pe bloggul meu..cum o fi in tarile calde:)))LAsa ca vine cald si pe strada noastra.Adevarul e ca 6 luni de frig si zapada…sunt cam de ajuns..Na..noi si babele:))

  3. Si in Timisoara ninge iar. Sustin venirea primaverii in toate Europa😀.

  4. Serios? Ninge si in Ro? Atunci chiar nu am de ce ma plange…eu credeam ca e plin de floricele si pasari cantatoare…cred ca imaginatia imi joaca feste :)).

  5. Și la mine este iarnă..păsărelele gribulite, totuși, își zic lecția..

  6. Da, intr-una din zile cand am trecut pe langa un „gard viu” se auzea un ciripit puternic! Cred ca erau mai bine de 20 de vrabiute care faceau galagie, mama-mama!
    Tot am zis ca pozez muntii de zapada de pe marginea drumului! Eu imi aduc aminte ca de-abia la sfarsitul lui martie, anul trecut am dat cu ochii de ghiocei si alte floricele primavaratice!
    Pupici multi caldurosi!

    • Da, anul trecut a fost primul an cu iarna grea, celelalte doua ierni dinainte, pe care noi le-am prins aici, au fost calde, mai mult ploaie si temperaturi peste 0, in martie la inceput erau deja ghiocei, crosusi…ma intreb deja anul asta cand ii vom vedea? Pupici caldurosi si tie, azi la noi a fost un ger cumplit…desi termometrul arata -5 grade, se simteau -18 datorita factorului vant…inca asa frig nu a fost in iarna asta…

  7. Ele stiu ca e aproape. Ca si mainile mele. Ca si dimineata mea. Vine. E aici dupa colt. 🙂

  8. Da,a nins si la noi un pic dar nu peste zapada existenta ca nu mai era deloc,s-a depus un pic asa pe marginea drumurilor,dar e soare azi chiar daca e cu dinti,nu e ger.Sa zic asa „e frig placut”,ma duc la o plimbare….va pup…

Lasă un răspuns

