4 comentarii

pacalim primavara?

Mai bine zis o ademenim…am pus la ferestre perdele cu fluturi si flori, cu lalele iar pe masa mat-uri colorate, de primavara. O pacalim?

4 comments on “pacalim primavara?

  1. Foarte frumos!!! Desi la -20 de grade cat au fost dimineata in Stockholm, nu cred ca tine s-o pacalim! 😦
    Mai ai Craciunita? A mea a murit demult! 😦 N-am stiut ce sa-i fac s-o resuscitez!
    Pupici!

    • Da, foarte frig si pe la noi…nu chiar ca in St, dar -12 grade avem si noi in fiecare dimineata…noroc ca nu e vant si se simte mai OK.
      Craciunitza mea traieste pur si simplu…anul trecut le-am avut pana in toamna…
      Pupici multi, calzi de tot. 😉

  2. eu zic ca „incantatiile” voastre sunt prea frumoase ca sa fie ignorate! 😉

Lasă un răspuns

