16 comentarii

de martie, de martisor

Fetelor mele, iubitele mele.
Pentru mama, sora, matusa si nasa mea daca citesc🙂.
Pentru toate cititoarele mele, cele stiute si cele nestiute.
Pentru voi toti din fata ecranului acum, care cititi aici.

Sa vina primavara!!!!!!🙂

Care va place mai mult? Tudor Gheorghe sau Vasile Seicaru? Mie amandoi, stiluri diferite dar minunate! Nu am putut alege….

16 comments on “de martie, de martisor

  1. Daca nu exista expresia, o inventez eu acuma: Martosor fericit!🙂

  2. La multi ani, Miha!
    Dintre cei doi imi place Tudor Gheorghe… dar de martisor as incerca ceva mai vesel.
    http://www.trilulilu.ro/pisicristina/04150e0d81a420😀

  3. Multumesc de martisor! E primul anul asta….

  4. Tudor Gheorghe….

  5. La Multi Ani si o primavara minunata!

  6. Multumim pentru martisor!Tocmai am sarbatorit sosirea primaverii impreuna cu Ildiko si Miki,ne-au vizitat sa ne aduca flori si odata cu flori bineinteles primavara mult asteptata.Va dorim si voua sa apara ghioceii cat mai curand si in gradina voastra.Va pupam

  7. Sa aveti o primavara frumoasa si sa vina cat mai repede:)

  8. Mihaela, multumim! O primavara frumoasa, cu toate cele bune si pentru voi!

  9. Ambele sunt frumoase! M-am cam intristat un pic, dar incerc sa ma redresez! Multumesc pentru martisoare dar incanta-ne si cu cele facute de Silviuta! Cu siguranta, si-a demonstrat talentul si anul acesta. Mi le aduc aminte pe cele de anul trecut, cat de reusite au fost! Pupici! Si bafta la scoala!

    • Din pacate Silvia nu a facut nici un martisor anul acesta…nu am fost acasa si nu am avut timp din cauza scolii sa ma ocup de asta…imi pare tare rau, mi-a placut tare mult cum am lucrat anul trecut…

  10. Mie Seicaru imi place mai mult

    Primavara frumoasa si tot ce-i mai bun!

  11. Pupici sisteru’

    Love you!!!!!!!!!

  12. Te pupez cu drag și primăvară în gânduri! Fii fericită! Eu sunt cu Tudor Gheorghe🙂 Pupez!

Lasă un răspuns

