16 comentarii

martisorul meu

Azi mi-am primit martisorul: pana in 27 martie nu mai e nevoie de prezenta mea aici, exceptie facand ziua de 21. Maine dupa examen plec acasa, voi avea mult de munca la rapoarte, totul via email si internet apoi. Sunt fericita!

PS. Va multumesc mult de urarile de la cealalta postare, nu mai apuc sa raspund fiecaruia in parte, imi cer scuze…O primavara minunata va doresc si eu.

16 comments on “martisorul meu

  1. Bravo! Asta da martisor! Pana la urma va fi bine si vei putea sta destul de mult si pe acasa! O sa treaca repede! Pupici multi adica bezele ca asta faceam acum!🙂 Ca aveam pofta si stateau niste albusuri in frigider in asteptare. Sa simt ca e sarbatoare! Pacat ca cei de acasa trebuie sa le „manance” doar via Skype!😦 Puuuupiiii

    • Te pup svea. E tare bina ca sunt acasa, inimaginabil ca voi sta mai mult….sper ca au fost bune bezelele chiar si via Skype.😉

  2. YES! Woohoo😀
    Bravo🙂

  3. Să te bucuri de frumusețea familiei tale!
    Primăvară plină de bucurii, în zvon de clopoței albi și petale roșii!

  4. Frumos martisor! Macar stiu si ei ce bucurie ti-au facut?
    Eu inca astept vesti de la scoli, daca m-au primit. 1martie a fost termenul final de depunere a dosarelor si sper ca primesc si eu martisor intarziat cu „acceptat”….

    • Da, profa stie ca ea m-a pasuit sa nu stau pana vineri( maine) numai pentru o ora si sa le rezolvam pe email(avea profa de verificat un plan pentru o lucrare). Bafta, tin pumnii, stiu cum e sa astepti asta…

  5. Este martisorul perfect pentru tine, ma bucur mult!

  6. Ma bucur foarte mult ca martisorul tau este asa cum ti l-ai dorit si ai parte de un timp bine meritat de petrecut cu familia, printre lucrari bineinteles:)

  7. Iti dorim si noi o primavara timpurie si frumoasa.Spor pentru tot ce ai propus sa realizezi si va asteptam in concediu,sa va si vedem

Lasă un răspuns

