9 comentarii

lipsa

Silvia catre mama ei, in seara asta, inainte de culcare:
-Mami stii ce mi-a lipsit cat ai fost tu borta?(plecata)
-Nu, ce?
-MAMA!
😦

E vacanta aici si din pacate nu pot sa o tin acasa, am de terminat pana luni trei rapoarte mari si late, dar vine el weekendul…macar sunt seara aici, cu ei, fizic. Si ne e bine…

9 comments on “lipsa

  1. Calitatea timpului e esentiala…:)

  2. Va fi bine pana la urma, mai ales si cu martisorul primit, care e mai mult decat binevenit! Pupici! Si bafta muuuulta!

  3. I dunno how you do it!!!
    Si nici cat de greu iti este si tie si lor, draguta de ea, Silvia…

  4. I dunno how you do it!!!
    Si nici cat de greu iti este si tie si lor, draguta de ea, Silvia…

    oops, vaz ca era iar lasara „altii” computerul logat pe alt cont.

  5. Offf, draga de Silviuta! Si draga de tine!
    Eu ma simteam vinovata si plingeam in baie, numai fiindca o lasam 10-11 ore in day-care, darmite tu … au fost 2 ani grei de tot, dar au trecut repede … sau poate i-am fugarit eu🙂

    • Ooof, ce as mai fugari si eu anii astia, tot doi si un pic sunt si la mine…am plans si eu dar merg mai departe…vor veni ele zilele bune inapoi. Multumesc. Un we frumos.

Lasă un răspuns

