4 comentarii

ne mutam?

Eventual la Polul Nord, ca sigur vine mai repede primavara:

Vremea la Umeå.

Vremea la Kiruna.

Vremea la Visby.

4 comments on “ne mutam?

  1. am râs… cred k e cea mai bună soluţie pentru a vedea soarele…🙂

  2. Fara legatura cu subiectul🙂 Pe harta asta vazui si eu cam cit de mare e distanta intre tine si sorela🙂, e doabal🙂 deci cind ajung pe acolo vin si bat la poarta :0)
    Si nu dispera ca si noi avem freezing rain azi🙂

    • Absolut Vio, abia astept sa imi bati la usa🙂 ca poarta nu am🙂. Nu mai tin minte unde sta sora ta, dar stiam ca nu e departe…doar un drum cu vaporul🙂 dar e floare la ureche, iti spun eu. Un we fain sa aveti!

Lasă un răspuns

