10 comentarii

vanatorul

Nu am mai scris de mult de Morgan, desi ma pregateam cam din vara sa scriu un post despre el, vanatorul. Nu stiu alte pisici cum sunt, caci e prima pe care o avem, dar din povestile unei colege de munca(de cand lucram la laborator) am inteles ca majoritatea e specie de vanatori. Ca sunt soareci, pasari ori sobolani, Morgan a completat cu rame si lacuste…pe langa pasari inca, din fericire. Nu astept defel momentul soareci si sobolani, ma „multumesc” cu ce s-a multumit si el pana acum🙂.

Ei bine totul a inceput mai in vara cand avea acces aproape non-stop la geamul deschis din spalatorie care e si pe post de hol la intrarea din lateral a casei. Camera asta era ca o camera tampon astfel ca Morgan nu ajungea cu prada decat acolo. Am fost asadar maguliti de rame aduse ofranda noua, in zilele ploioase, de o lacusta uriasa care sarea jumate de metru si de neeeeeenuuuuuuumaaaaaarateeeeeele pasari🙂 una chiar vie care si-a luat zborul cand Morgan ne-a pus-o la picioare, triumfator ca ne rasfata cu atatea bunatati🙂.
Zilele astea vantorul a revenit. Pentru ca afara s-a mai incalzit, Morgan isi petrece mai mult timp afara si…vaneaza. Ieri ne-am trezit la usa cu o pasare(geamul la spalatorie nu e inca deschis) pe jumatate mancata, pusa acolo de Morgan si apoi plecat din nou la vanat. Azi cand Diana a venit acasa, din nou o pasare in fata usii, moarta si aceasta dar numai cu cateva pene zburlite. Nu le-am facut fotografii, dar va las sa va delectati cu cele din vara🙂. Cu una din pasari a reusit si a venit cu ea pana in bucatarie, noroc ca era moarta…

PS. Pisicile voastre sunt vanatori?

10 comments on “vanatorul

  1. Da, sunt! Toate pisicile sunt🙂, chiar daca unele sunt mai lenese si par nepasatoare🙂 Chiar si cele de interior, care se nasc in captivitate si nu vad astfaltul sau gradina never ever, au instincte de vanator, pandind vrabiile din dosul plasei de tantari si gaurind-o de nenumarate ori🙂
    Imi place doar partea de sus a primei poze😀 Daca e sa le reprosez ceva pisicilor, e instinctul lor primar, ca deh, sunt feline, nu?😀 Doar ca eu le vreau pe post de jucarii pe care sa le smotocesc si sa ma relaxeze si vindece de ganduri negre😀 Stiu, buba o am eu, nu ele cu instinctul de pradator la purtator!😀

    • Ce m-am distrat…Morgan mai sta si se uita pe geam, l-am mai vazut tremurand din mustati dupa cate o pasare dar apoi sare jos imediat si miauna la usa, stim ca doreste afara…
      Da, sunt singurele poze pe care le am, undeva am avut si cea cu lacusta dar nu am gasit-o, nu-mi place nici mie sa imortalizez saracutzele pasari…:(.

  2. Daaaaa! Sunt, mari vanatori. Rotocol ne aduce mereu „cadouri” la usa. Pasari, soricei la discretie iar o data ne-a adus un liliac. Rame nu am servit pana acum dar il vedem vara, prin curte, cum vaneaza lacuste🙂

    • Wow, un liliac! Nu cred ca mi-as dori sa vad, sper ca pe aici sa nu gaseasca Morgan…nici macar soareci nu vreau, brrrrr. Mai bine rame🙂.

  3. Ce moaca de killer satisfacut are Morgan in poza cu pasarea :)).
    Miki a mea, fiind lady de apartament, nu doar ca e incapabila de vanatoare, dar cand i-am luat intr-un an de Craciun un soricel albastru de jucarie s-a speriat de numa’ si de fiecare data cand il vede, fuge :)).

    • Da, statea chitit sa nu i-o luam, cred ca stia ce il asteapta, sa ramana fara prada🙂. Haha, simpatica lady, se pare ca e o doamna cu D.🙂

  4. noi nu mai avem pisc de 3 ani, dar ultimul pe care l-am avut era un vanator tare iscusit. Vana orice si oricand… nu pentru mancare, ca isi lasa prada neatinsa pe treptele casei…

  5. Salmi,
    Dacă ar vâna doar șoareci și alte animale ciudate, mi-ar fi tare drag..când ucide păsărele, mă cam sperie..

    Tu nu sărbătorești?
    Uite, strig- tare de tot- LA MULȚI ANI!!
    SĂ FII IUBITĂ!!

    • Oh Gina, numai pasari prinde😦. Si mie mi-e mila de ele, dar sincer nu as vrea sa am ocazia sa arunc soareci din fata usii sau din spalatorie…brrrr!
      La noi nu se sarbatoreste, eu ma simt mama, sotie si femeie in fiecare zi.🙂
      De obicei primesc un buchet de flori, sau mai degraba un ghiveci, dar seara cand ajunge omul muncii acasa🙂. Aici nu sunt chefuri, nu e lumea libera, nu e nimic din tot ce e in jurul tau🙂. E o zi normala, iar eu scriu la o lucrare. Insa urarile tale le primesc cu drag, cu brate deschise. MULTUMESC!

Lasă un răspuns

