16 comentarii

si noi sarbatorim!

Azi in Suedia e ziua semlei, o sarbatoare specifica nordului dar nu numai. Am scris in fiecare an despre asta, doritorii gasesc amanunte in blog. Nu pica in fiecare an in aceeasi zi, e variabila in functie de ziua de Paste.

Va invit la o semla virtuala, pofta buna!
PS Nu e savarina, desi vizual seamana, nu are nimic de a face cu savarina.🙂

16 comments on “si noi sarbatorim!

  1. La Multi Ani pentru 8 Martie -varianta romaneasca- si o primavara superba cu multe impliniri!

  2. Grattis! Pentru 8 martie a noastra si pentru semledag.. tot a noastra!🙂

    • Bine ai revenit in blogosfera! Multumesc asemenea…suntem norocoase, avem doua sarbatori anul acesta🙂. Grattis till dig med.

  3. Hihi, și eu care credeam că am primit azi prăjiturică pentru că e ziua femeii :)) Nu m-a dat chiar pe spate, prefer bulle aia ca un melc, cu chestiile alea albe pe deasupra și cu scorțișoară. Dar a prins bine azi după lunch😀 Te pupez și la mulți ani, femeie!

    • Haha, astia nu stiu ei de ziua femeii…kanelbullar sunt mai aromate, dar nici semlor astea nu sunt de aruncat. Speciale, ca pentru doamne si domnisoare, azi…
      La multi ani si tie Lia, sa fii iubita.

  4. Mihaela, la multi ani pentru 8 martie, versiunea romaneasca! In Suedia nu se sarbatoreste Ziua Internationala a Femeii? Ma gandeam ca daca tot e asa, internationala…

    • Multumesc Anda, La multi ani! Nu, eu cred ca Ro e singura tara in care se sarbatoreste cu atata fast. Cel putin aici nu e sarbatoare. E o zi ca oricare alta in calendar, e marcata ca si ziua internationala a femeii, dar atat. Ziua mamei si ziua tatalui au mai mari traditii aici…nici macar ziua internationala a copilului nu e sarbatorita. Sunt alte sarbatori insa…
      Eu am fost insa rasfatata cu felicitari si flori🙂. Plus o semla🙂.

  5. La multi ani!
    Mie mi se pare ca arata delicios prajitura…😀.

  6. La multi ani Nordului.
    La multi ani femeii.
    Mamei.
    Frumusetii.

  7. La multi ani!
    Orice zi de sarbatoare e ok si azi chiar mi s-a parut ca doamnele erau ceva mai fericite🙂

  8. Si reteta? Sau se cumpara doar la patiserie? Multumesc oricum!
    Azi mi-a facut Ada pofta cu mucenici, desi nu am gustat inca niciodata…. Abia m-am abtinut anul asta sa nu dau iama in gogosile de carnaval.

    • Eu am cumparat mereu de la cofetarie, ieri am prins proaspete, atunci le-a adus din spate de unde le fac, raftul era gol😉. Se fac si acasa, cum nu…orice reteta e valabila si pentru acasa si chiar nu e greu. As fi facut si eu daca nu as fi prinsa in proiecte si termeni de predat…poate la anul…

      Daca doresti, scriu si reteta, chiar am gasit-o azi pe un blog al unei mamici din Suedia, ea a facut acasa. Dar ca umplutura se foloseste o pasta speciala, aici o cumperi din magazin, se numeste mandelmassa. Se poate si asta face acasa, dar atunci e mai mult de muncit…Ok, zi daca doresti reteta, o scriu.😉
      Mucenici am mancat anul trecut, la prietena mea de aici care e din sudul Romaniei. La noi in Ardeal nu se fac…nici eu nu mancasem. Dar mie nu mi-au placut…nu imi place aluatul inmuiat, caci altfel erau gustosi.

Lasă un răspuns

