12 comentarii

asiatic, din nou

Dar de data asta…japonez. Daca cititi blogul de ceva vreme stiti ca am marturisit ca sunt topita de mancarurile asiatice. Topita atat de mult incat atunci cand mergem in calatorii musai vizitam si cate un restaurant asiatic, fie el thai, chinezesc, vietnamez, japonez…Topita atat de mult incat dupa ce am vizitat ani la rand restaurante chinezesti din Ro si apoi de aici, unde am gasit si unul thai, am inceput sa gatesc eu acasa mancare asiatica. Timid la inceput dar apoi mi-am intrat in mana si cum nu sunt o gospodina tocmai incepatoare si nepriceputa(am martori, sa stiti :)) am inceput sa gatesc macar o data pe saptamana mancare asiatica. Norocul e ca tuturor ne place asa ca nu am avut nici o opreliste.

De curand, mai precis de cand am mancat prima data la prietena mea romanca sushi, m-am indragostit. De ea, de mancare, de ei, de sushi. Si am facut si eu. Azi a treia oara la fel de reusita. Va invit la masa noastra japoneza din Suedia🙂.

12 comments on “asiatic, din nou

  1. oai ce bine arata… eu am mancat o singura data si nu prea mi-a placut, desi sunt moarta dupa chestii marine. tind sa cred ca ori nu era bun, ori o conjunctura nefericita. mai ca imi vine sa ma mai incumet o data cand ma uit la poze🙂 sa aveti pofta!

    • Mie mi se pare delicoasa combinatia orez-peste-legume, plus acea alga care e deasupra, plu sosul de soia. Eu zic sa mai incerci, daca ai curaj, fa-le singura. Intr-o ora sunt gata.
      Multumim, am avut🙂.

  2. Grrrrrrr! Eu nu pot inca manca sushi, doar cand ma gandesc ca e peste crud pe-acolo….

  3. nu ma topesc dupa sushi, desi mancarea asiatica o ador, arata insa super in fotografiile tale.Pofta buna!

  4. Arata delicios. Sa va fie de bine!:)

Lasă un răspuns

