7 comentarii

rasfat

Am avut un inceput de primavara plin de rasfat. Mai intai au fost saptamanile astea, acasa. Am terminat aseara ultimul proiect, acum pot rasufla usurata. Va mai fi putin de lucru, dar infinit mai putin decat a fost. Si am mai dat gata o materie. Mai e una doar pana la sfarsitul anului, parca nu imi vine a crede. Sa va spun ca deja astept vacanta?🙂🙂

Apoi rasfatul a continuat. Mama ne-a trimis martisoare. Multumesc, ca de fiecare data te gandesti la noi, sa simtim primavara in adevaratul sens al cuvantului.

Ovi mi-a luat un hibiscus, stie ca preferatele mele sunt florile in ghiveci🙂.

De la Diana am primit un buchet de crini, stie ca imi plac florile care miros🙂.

Iar Silvia, ea asteapta nerabdatoare ziua copilului🙂. Ba nu, mai intai iepurasul, caruia i-a si scris aseara:

In plus, primavara incepe timid dar sigur sa ne rasfete si ea. Zapada se topeste incetisor, desi inca mai e destula. Semnele de primavara insa incep sa apara: zgomotul zapezii care curge de pe acoperis, ciripit de pasarele, itzeala florilor pe care le-a prins iarna mult prea timpurie sub zapada…in curand voi avea primii ghiocei in curte(sper, am pus bulbi in toamna) si crocusii vor invada colorati gradina din spate.

Iar eu savurez…fiecare dar, fiecare clipa…

7 comments on “rasfat

  1. Ce dragut cu martisoarele!

  2. BRAVO!!
    Felicitări, luptătoareo!

  3. ce-mi place tack! – ul din suedeză. sună atât de diferit de tac al nostru; primul vorbeşte despre recunoştinţă, al doilea despre singurătate (pentru că cine nu vorbeşte e condamnat la aşa ceva!) – m-am gândit la asta văzând scrisoarea pentru iepuraş!

  4. Ai fost tare rasfatata! dar o meriti cu virf si indesat ! parerea mea😉

Lasă un răspuns

