4 comentarii

in seara asta…

…a avut loc spectacolul final pentru calificarea la Eurovision si s-a votat cine va reprezenta Suedia anul acesta la Dusseldorf.

Pe mine nu m-a dat gata melodia, preferatele mele au fost(pe langa cea de care va spuneam acum doua sau trei saptamani ca mi-a placut mult, dar nu era totusi de Eurovision) cele doua de mai jos, prima cel mai mult. A luat locul trei.🙂

4 comments on “in seara asta…

  1. Fain de tot tipul în galben! Și fetele!
    Mi-am șters lacrimile, tocmai vin de la Lia, și m-am bucurat.
    Să ai zile frumoase și mult succes, Salmi!

  2. OH, MY GOD!!! Excelenta piesa tipului, interpretarea, prezenta scenica, tot show-ul!!! De acord cu tine. ar fi meritat sa ajunga pe locul I. Dar se pare ca frumuselul Saade a fost votat la greu de aia mici..ma rog, alea mici…
    Piesa lui Eric a fost inferioara celei de anul trecut. Ar fi meritat sa sa ia trofeul anul trecut si sigur Suedia nu s-ar fi impiedicat in semifinale.
    O primavara caldicica si luminoasa iti doresc.

    • Da Saade a fost votat de alea mici si blonde🙂. Care se isterizau acolo in sala si cu siguranta si acasa. Noroc ca fetele mele nu sunt blonde🙂. Desi Silvia cu el a tinut asa blonda cum nu e🙂.
      Multumesc, asemenea!

Lasă un răspuns

