8 comentarii

picaturi de zapada

Vestitorii primaverii sau vårtecken. I-am vazut si la noi, in toate curtile unde zapada s-a topit. Ai mei inca sunt ingropati in zapada, dar ii astept.
Picaturi de zapada adica…snödroppar. Gingasii ghiocei…

8 comments on “picaturi de zapada

  1. Oare de ce sunt asa rari ghioceii in Franta? Ne lipsesc!

    P. S. Puteţi să trimiteţi un mesaj/comentariu pentru Ruma, în Japonia?
    Detalii pe http://chirca-aici-acum.blogspot.com/2011/03/japonia-calligraphy-in-landscape-ruma.html

    Va mulţumim!

  2. Da, timizi, se arata incet-incet! Abia astept! Pupici

  3. Oh, ce frumos. La noi am impresia ca sunt pe trecute.

  4. dacă tot învăţăm denumirea mobilei pe la Ikea, putem învăţa şi de pe blog alte cuvinte suedeze, nu?🙂
    eram curioasă dacă ai dus cu tine bulbi sau erau de acolo.
    desigur, despre bulbii de ghiocei vorbeam!

    • Absolut! O sa va descurcati limba mai bine la Ikea🙂.
      Nu, nu am adus bulbi cu mine, noi mergem numai vara in Ro si daca gasesc aici bulbi in magazin toamna, cand se pun in pamant nu am de ce sa aduc…Pe astia i-am pus in octombrie, sper sa rasara. Dau de veste!🙂

Lasă un răspuns

