26 comentarii

Silvia deseneaza si creaza

Silvia a ramas la fel de iubitoare de desen dar mai nou face tot felul de creatii. Va amintiti desigur prima ei carte. De atunci a progresat, a mai scris cateva, ultima chiar elaborata si cu text si cu desene. Acum Silvia nu e acasa si nu stiu unde se afla pretioasa carte, promit sa revin cu ea.

Zilele trecute au invatat sa „faca” iepuri si de atunci ne-a umplut casa.🙂 Ii vedeti mai jos, cu traducerea de rigoare.

Tata iepure, mama iepure insarcinata, copilul lor

Acesta e Max. El are 8 ani si e tatal micutei Emma. El o iubeste pe Jennyfer, morcovii si pe copilul lui Emma

Aceasta este Jennyfer. Ea are 3 ani si e mama micutei Emma. Ea il iubeste pe sotul ei Max, pe micuta Emma si ii place sa fie buna cu ceilalti.

Aceasta e Emma. Ea are 1 an.

Jennyfer a nascut, acum au doi copii🙂.

Si inca o data Jennyfer🙂. Ea mananca: morcovi, varza si frunze de papadie. Ea e amabila, grijulie si draguta cu altii. Ea poate pacali vulpi, sa alerge repede si sa sara peste obstacole.

Noapte buna!🙂

Si cateva din ultimele desene:




26 comments on “Silvia deseneaza si creaza

  1. Superbe! Felicitari Silviei!

  2. Foarte frumos. E foarte talentata.
    Felicitari.

  3. Mi se pare minunata! E genul de carte pe care as cumpara-o Mariei. Eu am fost foarte impresionata de cartile Silviei si mi se pare ca are o naturalete deosebita in ilustratii. :X

  4. Da, e foarte talentata! Foarte, foarte!😀 Pupici multi micutei talentate! Pupici multi si tie!😉

  5. E genială fata ta! Talentată, creativă, cu umor, jucăușă, superb! Musai să continue!

  6. Vai, câți iepurași!!
    Sunteți niște drăgălași cu toșii, iar fetița ta este un talent!
    Zile bune, Salmi!!

  7. wowow…sunt super iepurasii. si are imaginatie, nu gluma.
    bravo ei

  8. Grozave desene,grozave texte,ce mai ,talentata fata….sunt geloasa ca aveti atatia iepurasi si eu nu am,poate imi aduce Silvia si mie .
    Va pup pe toti

  9. Io am o intrebare…soarele din ultima poza plange sau transpira????

    In rest talentata nepoata am, exact ca si matusa-sa😉

    • Da, soarele transpira.🙂 Daca te uiti bine are si o bentita, sa nu ii curga transpiratia in ochi. Am uitat sa traduc textul…soarele ii spune cameleonului sa se dea cu crema de plaja🙂.
      Hehehe, acum crezi ca toate le-a mostenit de la tine?????😉

      • Haha…eu m-am gandit ca face aerobic soarele si de aia are bentita lol…dar macar da sfaturi bune la cameleon lol
        NU!!! Bineinteles ca nu toate le-a mostenit de la mine!!!! Doar talentele si frumusetea :d

  10. Doamneeee, e divina Silvia! SUPER!

  11. Foarte frumoasa familie de iepurasi,ca familia voastra.Desene pline de farmec.Bravo Silvia.Va pup Tusi

Lasă un răspuns

