9 comentarii

luna, in noaptea asta

In noaptea asta Luna e mai aproape de Pamant cum nu a mai fost de 19 ani incoace…asa spun cei care au scris acest articol. Din acest motiv e cu 14 % mai mare si cu 30% mai luminoasa decat de obicei. Cea din stanga e luna din aceasta noapte si cea din dreapta e cum e de obicei. La noi e senin, e o luna superba pe cer si parca nu imi vine sa merg la culcare, as sta sa o toooot admir.🙂 Voi ati vazut-o? Daca nu, urmatoarea sansa va fi pe 14 noiembrie 2016.

9 comments on “luna, in noaptea asta

  1. Aseara cand m-au luat baietii de la job gaza in masina a descoperit luna asta mai mare si mai luminoasa ca oricand….
    Nu spun ce extaz l-a apucat!
    Si desi am vrut sa o fotografiem de pe balcon cum ajungem acasa ne-am luat cu altele si am uitat…. o sa vedem la noapte…

  2. Da, am vazut-o, am pozat-o, am vrut s-o postez pe blog dar nu stiu daca voi apuca! Am vazut-o foarte bine de la fereastra dormitorului, unde am si „montat” trepiedul pentru imortalizarea dolofanei!😀

  3. Noi n-am vazut-o😦 … A plouat toata noaptea…

  4. N-am vazut-o, asa mare cum o fi fost ea s-a lasat invinsa de niste nori:(

Lasă un răspuns

