21 comentarii

libera

Savurez…pana lunea viitoare sunt libera. Dar libera libera, fara nimic. Ultimele doua saptamani au fost deosebit de stresante. Am avut examen in 2 martie, la materia cealalta. Am avut cursuri si laboratoare la etica si am scris proiecte, trei la numar. Dupa ce le-am trimis, aveau termen pana in 7 martie, m-am apucat de ultimul, cu termen pana in 10. Acesta m-a stors efectiv. A fost lung si greu, o tema complexa in care era inclus tot ce am invatat la curs: un caz particular din sanatate cu comentarii pe margine referitoare la etica, legislatie, organizatie, conducere…plus doua articole la subiect cu analiza de rigoare. L-am primit de doua ori inapoi. Prima data sa mai fac completari si a doua oara ca sa corectez greseli de limba. Pur si simplu nu mai puteam…completarile le-am facut eu, dar corecturile de limba le-am pasat consortului. Deh, la bine si la greu🙂.
Apoi am avut o zi la dispozitie sa citim lucrarile colegilor de grup(6 la numar) toate la fel de complexe si sa punem intrebari. Una din intrebari am visat-o noaptea si ieri am primit laude(am zambit in gand stiind cum am ajuns la ea). Profa mi-a zis ca pana acum nu a auzit o intrebare de acest gen de la studentii ei(intrebarea suna asa: esti sef la o clinica si ai de ales intre doua asistente. Una tanara dar fara experienta in schimb comunicativa si cu un comportament exemplar fata de pacienti. O alta mai in varsta si cu experienta, dar care isi face doar treaba, isi trateaza pacientii ca pe niste obiecte. Pe care o angajezi?).
Au urmat inca doua zile in care sa raspundem la intrebarile puse de colegi. Asta a fost vineri. Vineri seara am primit rezultatele la primele trei rapoarte. Unul dintre ele notat cu IG(nesatisfacator) pentru ca nu scrisesem destul de detaliat la prelevarea de sange venoasa si la cea capilara. Ziua de sambata(pana am plecat la restaurant) am scris completarile si am retrimis lucrarea.

Duminica am plecat la Kalmar. Luni(ieri) am avut seminar cu grupa de lucrari, unde fiecare a povestit cateva minute despre lucrarea lui, apoi a raspuns pe rand la intrebarile colegilor. Mi-a fost teama, am avut emotii cat China ca nu voi stii sa vorbesc liber, ca ma voi face de ras. Acuma chiar super stiu ca nu a fost, handicapul de a nu vorbi ca un suedez il mai am si nu stiu cand va disparea. Totusi m-am descurcat bine spun eu, nu am primit critici dar inca nu stiu rezultatul. La sfarsit am fost aplaudata ca toti colegii mei si mi s-a multumit la fel ca oricui pentru prezentare. Am rasuflat usurata, parca imi da aripi de curaj pe mai departe.🙂
Aseara am primit razpunsul pozitiv si pentru lucrarea cu IG, nota s-a transformat in G, semn ca ccc completarile au fost OK. Acum astept doar raspunsul la ultima lucrare si nota finala de curs. Azi noapte am ajuns acasa.

Pana lunea viitoare sunt liiiiibeeera, am vacanta🙂. Luni intram iar pe baricade, incepem o alta materie mare si complexa: biologie celulara si moleculara. Cu teorie si laborator si sigur ceva rapoarte🙂. Pana atunci….respir aer de primavara si ma bucur de soare si de natura care se trezeste. La fel va doresc si voua!

21 comments on “libera

  1. Bafta multa, Miha! Stiu prin ce treci si nu e deloc usor! Dar esti kunnig si foarte puternica si vei reusi. Am avut asa un tremur in timp ce-ti citeam experientele scolare. Desi suntem in domenii complet diferite, inteleg prin ce treci si te admir si chiar experimentez si eu aceeasi incertitudine, oboseala si dorinta de a fi in rand cu ei. Doar ca pentru noi e infinit mai greu!
    Si eu am inceput practica la o multikulturella skola si ce nu ma omoara, musai sa ma faca mai puternica. Pana acum nu am niciun fir alb si tare mi-e ca voi albi instantaneu!🙂 Maine predau din nou asa ca niste pumni stransi nu ar strica! (Desi i-as merita si altfel, sa ma trezeasca la realitate si sa ma pedepseasca pentru unele decizii). Glumesc, dar nah…
    Bafta multa in continuare si bucura-te de timida primavara care-si face usor, dar sigur, simtita prezenta. Pupici multi!

    • Of, stiu, imi dau seama ca suntem pe aceeasi lungime de unda. La fel simt si eu, ai spus tare bine: ceea ce nu ne omoara, sigur ne face mai puternice! Clar tin pumnii maine, ii am liberi acum🙂. Si sunt sigura ca nu ii meriti altfel, decat stransi pentru suuces. Ce predai? Suedeza, engleza sau spaniola?

      Da, asta simt si eu, ca e infinit mai greu…ii spuneam lui Ovi duminica inainte sa plec la vapor ca eu merit sa ma treaca si numai pentru efortul ca am scris atat in suedeza, uneori simteam ca nu mai pot scrie nimic, imi venea sa las balta totul.
      Te inteleg perfect, macar ne plangem una alteia aici pe la casele virtuale :)).

      Te imbratisez, bafta multa! Si soare.😉

  2. felicitari pentru reusite si bafta incepand de luni.Relaxare maxima pana atunci si o primavara faina, la voi abia acum vine, se pare…

    • Multumesc mult, am nevoie!
      Da, timid vine si la noi, e in parametri caci nu vine niciodata mai repede. Cam peste doua-trei saptamani vom avea si flori, caci se incalzeste incet, nu ca in Ro…

  3. Vine, vine primavara!🙂 O simt!

  4. Way to go Mihaela! tocmai pentru ca e atit de greu satisfactia va fi pe masura . U are my hero !🙂 Enjoy the break .

  5. Felicitari, meriti pe deplin sa iti iasa toate, faci niste eforturi deosebite si sunt convinsa ca vor fi apreciate si ca vei constata ca toate au meritat:)
    Ma bucur ca te poti relaxa in sfarsit. o binemeritata vacanta suna excelent, distractie placuta sa ai si clipe frumoase cu a ta draga familie:)

  6. Doamne, Salmi!
    Ești extraordinară! Voiam să scriu cu majuscule și pe silabe!
    Vreau să mă crezi- te admir , necondiționat!
    Mult noroc îți doresc!

    • Multumesc Gina, ai cuvinte frumoase mereu. Fiecare femeie e speciala, in felul ei si merita la fel de mult.
      Ganduri frumoase de aici de departe. Cu soare si flori abia iesite la lumina.😉

  7. Am auzit dimineata la horoscop ca azi vei primi vesti bune.Tin pumnii.Eu pana am iesit la pensie am avut emotii ca nu ma descurc cu limba.Bafta.Tusi

  8. Fi-miu a fost incantat sa numere multimea de smilies din text si comentarii. Eu sunt incantata ca probabil am concediu la inceput de aprilie. Libera si eu…….. Tie, enjoy the time!

  9. Salmi,
    Eram convinsă că ai avut o leapșă cu muzică din filme!
    Dacă nu s-a întâmplat, te invit , cu drag!

Lasă un răspuns

