13 comentarii

filme, muzica si premii

Preiau o leapsa frumoasa de la Gina, nu mi-e transmisa direct dar mi-a placut.🙂

Sunt o romantica incurabila(in caz ca inca nu v-ati dat seama). Iubesc filmele de dragoste, filmele care transmit ceva, care vorbesc despre trairi, sentimente, durere, fericire. Si plang la ele. Sunt filme la care plang de la inceput pana la sfarsit. Fetele deja stiu. Cum e un film trist sau fericit se uita la mine si ma intreaba din secunda in secunda: „mama, plangi?”. Luni veneam acasa pe vapor si ma uitam la un film…plangeam si nu stiam ce sa fac sa nu ma vada lumea care trecea pe acolo…m-am abtinut cat am putut. Dar lacrimi tot au curs pe obraji.

Nu plang numai de acum, deci nu varsta e de vina🙂. La 5 ani am fost prima data la cinema. In Cluj, cu nasa mea. Am fost la Veronica si la Pisicile aristocrate. Am plans la ambele…de tristete si apoi de bucurie.🙂 Apoi am plans la Maria Mirabela. Aveam 10 ani.

Si de atunci incoace muzica de film m-a insotit peste tot. Mi-e greu sa aleg, dar preferatele mele le vedeti mai jos. Scuze ca nu am putut alege mai putine…

Pe aripile vantului mi-a incantat adolescenta si tineretea…

Pacientul englez e filmul meu preferat. Iar melodia de inceput e o melodie veche ungureasca. Cred ca genele mele isi spun cuvantul aici🙂. Melodia se numeste Szerelem, szerelem. Adica Dragoste, dragoste.

A fost si City of angels:

Si Sweet november:

Si Anatomia lui Gray:

Si acum premiile, primite deopotriva de la tetris si anda. Multumesc inca o data!



Leapsa merge cui doreste sa o preia, dar in special la tetris, anda, lia-lia rebella🙂, roxhome, oana(ineptiile :)), ayandari, svea(daca are timp), ceska. Premiile le ofer acelorasi persoane, cu mult drag.🙂

13 comments on “filme, muzica si premii

  1. Si eu-s cu Anatomia lui Gray si muzica din filmul asta. Credeam ca la seria de anul trecut (5 cred) erau hormonii de sarcina, ca plangeam ca… Si cred ca au fost, ca la seria de anul asta, n-am mai bocit prea mult, nu de alta, dar ii faceam concurenta mezinei🙂

  2. Da, macar nu sunt singura bocitoare🙂. Preia leapsa si premiile daca iti plac, le ofer cu drag oricui. Mie mi-a facut bine sa imi amintesc de filme si melodii preferate🙂.

  3. Haha…creca cica suntem sisters ca si io plang de numa…de fericirie, de tristetze, nu contreaza, ma emotionez usor si lacrimile curg de numa lol…chiar si cand slabesc astia la show-ul ala de Biggest looser lol…ce ma enerveaza sangele nostru latin care ma face prea emotiva lol
    Si io am plans la Maria Mirabela cand ascultam placa, iti aduci aminte…si apoi la Mircea Baniciu, Tristeti Provinciale lol…Funny funny
    pup (sa nu plangi ca te pup lol)

  4. Iuhu, multumesc :*. Acuma ma pun si eu sa „astern” colectia mea🙂.

  5. Si eu cred ca suntem sisters, ca si eu plang imediat ce se iveste prileju’🙂
    Multumesc de leapsa si de premii🙂, o sa se repete unele din melodii (sweet november sigur )

  6. Multumesc pentru premii si leapsa! Si ca te gandesti la mine! Pupici!

  7. Si eu plag usor. Foarte usor. Plang cand ma despart de familie , plang prin aeroporturi , plang la filme, plang cand ma incearca viata, plang ascultand melodii despre parinti (Maria Ciobanu, Irina Loghin). Cand ascult Stefan Hrusca, Ruga pt parinti , plang instantaneu. De aceea evit melodia.

  8. Am preluat si leapsa si premiile. Multumesc! Sa vad cum am timp sa caut pe youtube coloane sonore……

  9. Mihaela, multumesc ca te-ai gandit si la mine. Scuze ca nu am reusit sa raspund mai repede, am fost tare ocupata zilele astea… Multumesc si pentru preluarea premiilor🙂

  10. Draga mea, în primul rând mulțumesc pentru premii, I feel very special🙂 Leapșa o voi prelua cu mare plăcere, deși eu nu sunt plângăcioasă ca voi (cu excepția City of Angels). Pupez!

  11. […] jurnalcolorat in Uncategorized salmi m-a recompensat cu câteva zile în urmă cu o leapşa tare drăguţă despre melodiile din filme. […]

Lasă un răspuns

