9 comentarii

back in business

10 saptamani au mai ramas. Reincep naveta dupa 3 saptamani frumoase acasa. Am avut de toate: teme, studii, referate, examen…dar am avut si timp sa ma ocup de gradina, am aranjat florile peste tot. Si capsunii. Pacat ca e atat de rece incat poate nici in mai nu vor inflori. Numai sa nu inghete, ca printre altele am tuns si trandafirii…Inca mai avem o pata de zapada in curte, iar in fata e inca zapada destula…

Ultima materie incepe maine, dar inca nu stiu rezultatele finale de la celelalte doua materii pe care le-am avut…tare incet se misca pe aici profesorii cu ccc corectatul. Mai asteptam…
Plec azi, pentru doua zile…cam asa vor fi saptamanile de acum inainte…back in business.

9 comments on “back in business

  1. Drum bun si bafta la ultima materie din primul an de studentie din Suedia:)).
    Nici nu-i rau daca pleci numai pentru 2 zile…
    Va pupi

  2. Ce repede a trecut timpul! Acum era inceputul lunii cand ne anuntai cadoul de martisor, mult meritat!
    Si aici e frig, azi-noapte a si nins! Cand dau si eu sa renunt la cojoace, mai da o ninsoare ceva, o temperatura pe minus si uite asa, primavara noastra intarzie sa apara! Desi au anuntat 15 grade in weekendul viitor! Tare curioasa sunt! Pupici multi si bafta la scoala!

  3. Succes si spor in toate sa ai.

  4. Va multumesc mult de tot!🙂

  5. Baftă și răbdare! Că iubire și căldură și acasă știi unde găsești🙂 Pupez!

  6. Mult, mult succes şi putere în continuare!

Lasă un răspuns

