14 comentarii

primavara va veni la…vara!

Asa mi-a scris sotul meu azi dimineata intr-un SMS. Ma intreba cu foarte mare curiozitate 🙂 daca stiu ce e afara in Visby la ora 7.30 dimineata(atunci se uita ei afara cand ajung jos, in bucatarie).
Am luat nota 10 cu steluta, am stiut din prima! Da, ati ghicit si voi. Era ZAPADA. Numai 7 cm. Sigur ca pana in seara asta cand am vorbit din nou cu ei, se topise aproape toata…dar intreb din nou, cand va veni primavara? Voi stiti?

In Kalmar ploua, erau 5 grade…dar tot nu e primavara inca! Cred ca trebuie sa ma resetez. Si sa ma obisnuiesc ca in Suedia primavara vine…deodata cu vara. Suedeza, bineinteles. 🙂

14 comments on “primavara va veni la…vara!

  1. Am fugit repede sa aflu cand… m-ai fentat. Oricum, vazut floricele in the background si deja ma simt mai bine. :*

  2. Si la Timisoara e inca semi-iarna :(.

  3. Mihaela……la ora 4 – 4,30 dimineata a nins si IN Kalmar!!! 🙂 Intradevar nu 7 cm dar a nins cu niste fulgi atat de mari ca eu nu am vazut in viata mea asa ceva. Ca o consolare ti-as zice ca in Suedia sunt doar 2 anotimpuri IARNA si imediat vine VARA…suedeza. 🙂 Las, nu fi suparata ca imediat sarim si noi in sandale!

  4. offf clima aia m-ar omori, asta-i unul din motivele care ma tin sa nu vin, nu ma pot obisnui cu gandul ca e vesnic frig / racoare si soarele se arata foarte putin pe la voi in timpul anului.Dar fiecare lucru are si reversul lui,nu?Traiul bun compenseaza vremea asta terna,asa-i?

    • Adevarul e ca te obisnuiesti, dar tot tanjesti dupa iarba verde si primavara…iernile astea ultimele doua au fost asa, pana acum nu am simtit asa acut ca nu mai vreau zapada. Primele doua ierni aici au fost blande, cu ploi si cu iarba vesnic verde. Dar primavara tot nu a venit cu mult mai repede, pentru ca asta e ritmul.
      Cat despre soare, eu am norocul sa stau in locul cel mai insorit din Suedia, a castigat locul intai ani la rand(ca sa vezi cat e de important soarele aici, fac si statistica cu asta). Nu am simtit lipsa soarelui, defel. Iar cu caldura mare nu ma impac deloc, nici de asta nu ma plang. Doar de albul vesnic de 4 luni incoace si a doua iarna la rand. Ca iarna vine, sta, dar mai si pleaca…:)).

  5. Si la noi e rece sa stii si innorat, posomorat asa, numai ai primavara nu arata.

  6. Subscriu la tot ce ai spus Salmi 😦 Cu parere de rau. La noi acum e un fel de lapovita. Din cand in cand se transforma in ninsoare adevarata, apoi iar trece pe lapovita. Se depune insa pe portiuni, cinci metri patrati cu zapada ici, cinci metri patrati cu iarba galbejita spre verzuliu colo 🙂
    La cat mai multe zile cu soare! Pup!

  7. Well, daca te incalzeste cu ceva 🙂 si la noi anul asta primavara intirzie tare mult vad. Chiar ma uitam in pozele de anul trecut si la inceputul lunii aprilie aveam deja lalele, rododendronul, magnolia, inflorite. Anul asta abia au iesit inmugurit cind avuram ice stormul si acum abia-abia isi revin saracutele. Anyway cica in weekend ajungem inspre 50 F :). Ceea ce va doresc si voua ! Kram

    • La noi nu e in intarziere primavara, eu sunt setata inca cu primavara romaneasca, cand la sfarsit de martie era totul verde si inflorit :). Aici e in ritmul ei, trebuie eu sa ma adaptez :).

      Se pare ca si la noi se incalzeste in we, vom vedea! Abia astept o plimbare undeva pe insula, nu am mai fost de prin octombrie…

      Kram Vio. 🙂

Lasă un răspuns

