16 comentarii

stil propriu

Cateva din desenele noi ale Silviei, in stil propriu:
Si comentariile de rigoare:
desen 1- animal: elefant; nume-Ella; traieste in Thailanda; mananca tufe
desen 2- animal: panda; nume-Kosamin; traieste in China; mananca bambus
desen 3- animal: caine; nume-Dazy; traieste in India; mananca oase
desen 4- animal: leu; nume-Lex; traieste in Africa; mananca ccc carne

16 comments on “stil propriu

  1. Foarte interesante desenele personalizate. Mi-a placut mult infatisarea animalelor.

  2. Imi plac desenele….sunt foarte elaborate!!!! Si cu multe detalii!!! Merge la un curs de desen??
    Bravo Silvia!!!!!

    • Sanzi 🙂 da, merge la curs de arta de un an jumate. Dar acolo invata alte lucruri :). Detaliile sunt „boala” ei :). Mersi de aprecieri.

  3. E tare talentata Silvia. Cum se gandeste ea la toate detaliile :).

  4. Da, e foarte talentata si desenele ei sunt foarte elaborate! Are un potential urias! Am zis! 😀

  5. Ne-au placut, foarte simpatice. Si imi place ca nu sunt doar simple desene, au nume, au povestea lor, pasiunile lor 🙂

  6. Interesante desene…stau si ma gandesc ca oare urmeaza sa aiba si ea freza care sa-i acopere un ochi????O sa-i vedem si ei numai un ochi????Dar mai bine sa nu-i dau idei…:))
    va pupi

    • Hahaha, nu-i da, nu-i da! :)) Era deja freza asta de mult daca nu insistam eu cu agrafa…caci ea nu o mai voia dupa ce i-a crescut bretonul. O fi manifestarea ei de frustrare in desenele astea? M-ai pus pe ganduri acum…
      Pupi si noi.

  7. Am uitat sa spun:BRAVO SILVIA!!!

  8. fiica ta o e grozava! super! fiica mea e deja fanul ei!

Lasă un răspuns

