10 comentarii

autismul

Ieri a fost Ziua Mondiala pentru constientizarea autismului. Suedia a remarcat-o printre altele, cu un film facut recent si care mi s-a parut extraordinar. Atat prin mesajul transmis, prin faptul ca e inspirat, normal, dintr-un caz real cat si prin faptul ca arata lumii ca acesti oameni sunt „altfel dar nu mai prejos”. Va recomand cu mare caldura filmul Temple Grandin, sunt sigura ca va va surptinde placut si va va imbogati sufleteste.
Temple Grandin traieste si filmul e povestea vietii ei pana la un moment dat. Are si site, lucreaza si se ocupa bineinteles de autism.

10 comments on “autismul

  1. Am vazut filmul! Touching, intr-adevar! Merita vazut si de luat aminte! Pupici!

  2. Am vazut filmul de doua ori si il recomand cu convingere tuturor celor care inca nu cred ca autistii pot contribui in mod semnificativ ca membri activi ai comunitatii!

  3. Acum imi downloadez si eu filmul, abia astept sa-l vad in seara asta, impresiile maine.Trailerul „suna” foarte misto! pupaturi

  4. multumesc, habar nu aveam de film. acum il iau si eu
    (PS: ti-am dat vänförfrågan pe fb, eu sunt zana )

  5. Nu auzisem de film, dar dupa ce am citit postarea si am vazut trailerul, ne ducem sa-l vedem de cum apare pe aici! O saptamana buna va dorim

  6. Uau! minunat postul acesta cu recomandarea ta. M-a impresionat ce-am vazut pana acum si promit sa-l vad, deja l-am inclus pe lista mea cu lucruri de facut. De acum, cand e vorba de recomandari merg pe mana ta. Ti-am rasfoit un pic blogul si mi-a placut tot ce am citit. Promit sa revin!

  7. Ce frumos ca pe ei ii preocupa si se implica.

  8. Imi cer scuze ca raspund la „gramada”, dar sunt ocupata cu diverse. Ma bucur ca v-a placut filmul celor care l-au vazut si ca recomandarea mea a prins bine altora.🙂

  9. Salmi,
    N-am reușit să văd filmul..dar problema autismului este una dintre cele mai dureroase.
    O seară bună!

Lasă un răspuns

