22 comentarii

decoratii cu dragoste

Cand seara isi asterne umbrele de soare obosit in curte si te indeamna la visare, Silviei i se trezesc papilele gustative si intreaba:
-Mama, putem sa baka(coacem) ceva prajitura?
-Sigur, cum nu ii raspunde mama ei.

Silvia alege din cartea preferata, o reteta cu poza care arata bine. Obligatoriu sa aiba cacao in compozitie pentru ca altfel prajitura „nu are nici un gust” dupa cum singura s-a exprimat initiatoarea.


Singura citeste reteta, scoate ingredientele necesare si intreaba:
-Pot sa incep?
Mama ii pune la dispozitie un bol si Silvia pune ingredientele in el, pe rand. Impreuna amesteca aluatul, se lucreaza la 4 maini caci e mai eficient. La sfarsit cele 10 degete silviesti sunt numai bune de lins. Yamiiii!

Decoratiile sunt facute cu dragoste, caci e o prajitura muncita la fel.






Si pentru ca stim ca va plac si voua dulciurile, va aratam si bucatareala dulce facuta in acelasi stil, duminica seara.



Pentru retete, apelati cu incredere. Vin instantaneu🙂.

22 comments on “decoratii cu dragoste

  1. retetele vin cu tot cu bucatar?

  2. Ce bine arata! Poti oferi amanunte? Vreau si eu sa bucataresc cu dragoste!😉 Pupic gospodinele harnicute!

  3. Wow, ar trebui sa iau exemplu😀.

  4. Astept retetele… si inca ceva: Silvia are dreptate…fara cacao nu e… dragoste as zice eu!!

    • Asa e Maria. In timp ce faceam prima praji ma gandeam la filmul Chocolat.🙂 Apoi cand Silvia a scos decoratiile inimoare am zis in gand: e clar, aici e vorba de dragoste!🙂

  5. Nici nu știu de ce să mă minunez- de „opera „voastră sau de fetița asta frumoasă foc!!!

  6. Vreau și eu rețetele, arată foarte bine și mi-e așa o poftă🙂

  7. Mami, ce bine ca ai mereu pregatite ingredientele necesare! Cum reusesti? Eu, de multe ori constat ca imi lipsesc cele necesare chiar si la o „actiune” planificata😉

    • :)) Nici vorba Anda, nu am mereu pregatite ingredientele. La a doua praji, pe care de fapt am facut-o duminica, nu aveam unt si faina din aceea de cartofi(vezi postu urmator) si tati a dat o fuga la magazin. Eu am uitat sa ii spun de faina speciala si am folosit faina de grau, ce aveam acasa. Apoi la a doua praji ramasese unt de la prima, restul ingredientelor le avem mereu…untul e special de prajituri, nesarat si de aceea nu il am mereu in casa🙂.

  8. Vreau si eu o fetita atat de draguta si atat de harnica! Copilu’ nu stie decat sa „vreau si eu un dulce” si sa pape tot🙂

    • Hmmm, ti-o trimit pe Silvia sau pe Diana(ea se descurca singura singurica in bucatarie ;)).

      • Le astept pe amandoua!!! (Diana e cam de varsta lui Copilu’, poate il invata o bucatareala minina🙂 )

        • Da, Diana bucatareste de ani de zile la scoala(au ore de bucatarie si fac mancare acolo) asa ca acasa nu e mare lucru. Chiar mi-a zis ieri(eu plec pentru 4 zile jumate de acasa la Kalmar) ca va gati ceva in cursul saptamanii.🙂 Aici asta fac si baietii, ii pune sistemul la cratitza.:)

  9. Arata super si sunt sigura ca au si un gust divin! Ciocolata de casa in primele poze?

Lasă un răspuns

