Lasă un comentariu

melodia de sambata

Va spuneam sambata trecuta de emisiunea pe care am urmarit-o cu drag si interes. Si va promiteam sa revin cu inca un cantaret de exceptie care a fost prezentat in emisiune si de care nu stiam nimic. E un tanar violonist care a intrat in cartea recordurilor ca fiind cel mai rapid violonist. Se numeste David Garrett, canta de la melodii clasice la melodii moderne si rock, mi se pare fascinant. Am mai adaugat un nume la lista mea cu cei la ale caror concerte mi-ar placea sa ajung.🙂

We minunat la toti!

Lasă un răspuns

