12 comentarii

scurt

Am plecat ieri dupamasa, am ajuns azi la ora 23 inapoi. Am avut azi laborator, am pus celule(de la animale) la inmultit. Super interesant. Ne-am uitat si la microscop, am numarat celule, am noroc cu practica mea si cu munca in laborator caci stiu lucruri si le inteleg altfel.
Biologia ma da pe spate, de-a dreptul. Nu credeam ca e atat de interesanta, captivanta si ca celulele sunt atat de complexe si colaboreaza atat de bine intre ele. Cred ca cei care au descoperit toate astea sunt mai mult decat genii.

12 comments on “scurt

  1. Intelegem ca e bine, frumos si interesant! Genii sunt peste tot in jur, trebuie doar sa aiba conditii sa se exprime😉 La fel ca si genele…

  2. Hahaha, intru-totul de acord cu Chirca! Cat despre meseria aleasa, e fascinanta, intr-adevar! Si ma bucur ca te simti bine si ti-ai gasit un drum pe care inaintezi cu placere, curiozitate si fascinatie! Asa viata devine si mai frumoasa! Pupici multi!

  3. Zâmbesc şi eu, mai mult amar, sigur că e frumoasă biologia, în Suedia pare chiar fascinantă🙂

    • Multumesc Aurelia, chiar ma gandeam ca in Ro nu mi-a placut deloc bilogia, nu am invatat-o in liceu ca nu ma interesa. Si acum…ca sa vezi cum te duc cararile vietii…

  4. Draga Salmi, acum am avut un pic de timp sa rasfoiesc prin blogurile tale si m-ai fascinat…trei copilasi , scoala, calatorii, fotografii… o viata plina si interesanta de calator dar si studii, ambitii, munca …E atat de frumos sa descoperi astfel de oameni care impartasesc cu ceilalti bucuriile si intamplarile prin care trec. imi place tonul tau bland, „vocea” ta „mamoasa” . Si mie imi place sa calatoresc, dar pana cand voi putea sa imi satisfac cu adevarat aceasta pasiune, imi umplu sufletul cu povestirile altora. abia astept sa gasesc putin timp sa „plec in calatorie” alaturi de tine, citind paginile tale. ma bucur sa te cunosc!

    • Multumesc vavaly si bine ai venit. Am mai tras si eu cu ochiul la blogul vostru si imi place mult.🙂 Ma bucur si eu sa va cunosc pe toate trei!
      Am doi copii, al treilea e un motan care are nume de om🙂.
      Despre calatorii, am innceput si noi la un moment dat sa ne satisfacem placerea si odata deschis apetitul, am investit in asta. Sper din suflet ca toti sa iti indeplinesti dorintele.
      Te mai astept, cu drag.

      • Al treilea e un motan care are nume de om :)) Am lesinat de ras :)) Eu zic asa: in locul lui Morgan, m-as supara! Cum adica motan cu nume de om? :)) Copil cu blana, ce face miau! Da? Asta e cea mai buna descriere a celui de-al treilea copil :)) In cazul meu, cel putin, asa sta treaba!🙂 De fapt, m-a inspirat un autor american pe care l-am tradus cu multi ani in urma si care scria in biografie ca in prezent locuieste cu sotia si cei patru copii cu blana in localitatea X, copiii umani fiind casatoriti si la casele lor :))

      • wow, scuze… ma` gandeam deja ce super mama esti … dar oricum esti super… imi plac mult si mie pisicile si inteleg cum e sa-l integrezi in familie orice animalut ar fi.

  5. hahaha, si eu m-as supara in locul lui Morgan, pe bune!🙂 Noroc ca blanosul sta in spatele computerului doar, la caldura🙂.

    Am zis asa ca in general pisicile au nume de pisici, gen Mysack, Figgis, Kosmos sau Nisse.🙂 Dar daca Silviei i-a placut Morgan asta a fost.
    Da, foarte frumos spus al treilea copil blanos, sa stii ca imi place si am sa adopt si eu.🙂

Lasă un răspuns

