16 comentarii

de-ale primaverii

Primavara isi face din ce in ce mai simtita prezenta, mai ales cu soarele care straluceste din ce in ce mai mult pe cer. Azi desi termometrele aratau la umbra numai 5 grade, a fost o zi superba pentru stat afara, grillat, mancat in aer liber(la soare erau aproape 20 de grade, adevarat rasfat), plantat bulbi de viitoare frezii si dalii, maturat si strans frunze de toamna. Mai e de greblat iarba, dar asta in we viitor daca vremea va tine cu noi ca si azi. Si mai mult decat orice, am stat si noi ca mustele scandinavii la soare, atat cat pinul care s-a pus in drumul soarelui ne-a permis. Adica pana pe la ora 16 asa…
Un mic meci de fotbal incins ad-hoc intre tati si Silvia a incheiat ziua cu succes. Repetam, cand soarele va fi din nou nou cu noi, speram cat mai mult de acum inainte.

Această prezentare necesită JavaScript.

16 comments on “de-ale primaverii

  1. o zi frumoasa, ma bucur pt voi

  2. Mmm, foarte frumos! Si eu ma bucur pentru voi! Si aici a fost vreme frumoasa, dar nu am apucat sa ma bucur de ea, pentru ca voi avea o saptamana stresanta, cu examen vinerea viitoare si multa practica pana atunci. Si asta ma omoara definitiv. Asa ca stau si fac traduceri, compuneri si rugaciuni!😀 Ce nu ma omoara, cu siguranta ma face mai puternica! Desi semestrul asta mi-a scos peri albi. A se citi practica, nu examenele sau „toceala” in sine!😦 Pupici multi!

    • Ah, eu we le am clar pentru acasa, nu fac nimic. Bine, nu e atat de stresant, reusesc in timpul saptamanii sa ma ocup numai de scoala, mie mi se pare foarte aerisit orarul. Doua-trei ore de curs pe zi…cand avem laboratoare e mai incarcat. Dar apuc sa fac rapoarte si sa mai conspectez cursuri la care nu am putut sa fiu prezenta…
      Tin pumnii stransi! Stiu ca nu e usor dar esti puternica si stiu ca vei trece cu bine peste toate. Ma voi gandi la tine saptamana asta. Pupici si imbratisari.

      • Multumesc frumos! Sunt binevenite si-mi dau curaj si forta! Si eu vreau sa cred ca voi trece cu bine peste toate, desi practica mi se pare de cosmar! Mai ales ca am dat peste o scoala si o handledare deloc incurajatoare pentru inceputul de drum pedagogic suedez! Pupici multi si tie si pumnii stransi pentru restul parcursului scolar de pana la vacanta!

  3. Super, sa speram ca va tine vremea aceasta:)

  4. In w-e a fost dezastru in Romania : vint puternic (cu copaci rupti si acoperisuri late pe sus) si cu ninsori (inclusiv azi dimineata…).

    • Uf, nu am stiut…noi nu avem canale romanesti si citim presa romaneasca la cateva zile…Oricum, noua nea ajuns zapada pe anul asta, iar vantul e prezent mereu. Si aici mai pot veni zile reci cu fulguieli…dar noi speram ca au fost toate in iarna ce a trecut🙂.

  5. Dovleceii, ceapa si ciupercilor s-au perpelit si ei la soare? Aaaaa…….grill? Se vede ca a fost si la nord de noi vreme frumoasa in week end…. La cat mai multe!

  6. Și eu am fost pe la nepoțeii mei! Am făcut de toate, inclusiv fotbal!!
    Și popice!
    O zi frumoasă îți doresc!

    • Ce frumos Gina! Ma bucur ca ai petrecut clipe de neuitat cu nepoteii tai! Esti o bunica de milioane. Abia astept sa vina mama la noi, ea are mai mult chef de joaca cu copiii decat noi, uneori🙂.

  7. Si eu abia astept sa ne vedem.
    Va pup cu drag

Lasă un răspuns

