6 comentarii

melodia de sambata

Imi place la nebunie:

6 comments on “melodia de sambata

  1. Da! e in top si merge cu prima sambata insorita dupa atata asteptare ca soarele sa straluceasca! Sambata minunata va doresc!

  2. Eu am o mare problema cu melodia asta. Imi place la nebunie, darrrr, de fiecare data cand o aud imi inchipui ca e cantata de o blonda mignona, cu pielea alba, blonda si tunsa pixie, imbracata intr-o rochie scurta si gen sac in stilul anilor 60. Si cand vad clipul ma simt inselata :)).

    • Ce figura esti! Ritmurile astea vioaie ma fac sa vad o bruneta la microfon, ceva latino-americana desigur! Numai ca ea e…olandeza. :))

  3. Melodia este super, iar din punct de vedere financiar cred ca au iesit de doua aori cistigati : o data pentru ca piesa este un real succes, iar in al doilea rind pentru ca este o reclama putin mascata la Martini🙂

Lasă un răspuns

