10 comentarii

in rezervatie

Gotlandul insusi e o rezervatie naturala, dar are mai mult de 50 de locuri mici declarate rezervatii la randul lor. Azi am ajuns la una dintre ele, unde sute de gaste isi au locuinta de vara.😉 Locul se numeste Ronehamn si rezervatia poarta denumirea de Ålarve. Cam asa a fost azi:

Această prezentare necesită JavaScript.

10 comments on “in rezervatie

  1. Magnific.Iti multumesc pentru ca ai venit in viata mea.

  2. Superb, ce mai! Pupici multi!

  3. e superb! Sunt tare curioasa care este starea rezervatiilor din Romania… postul tau chiar mi-a deschis apetitul….

  4. De cate ori poposesc pe blogul tau, parca se deschide un ochi spre o alta lume; reusesti sa redai atat de bine – prin fotografie – frumosul, incat uit unde, cum, cine sunt. Spectaculoasa viziune asupra mediului ai!!

    • Multumesc Maria! Ce poate fi mai placut decat sa citesc asemenea aprecieri, faptul ca transmit prin imagini asemenea stari nu face decat sa imi umple inima de bucurie!

  5. Superbe! Am facut o plimbare foarte frumoasa in aceasta dimineata, cu voi🙂

Lasă un răspuns

