38 comentarii

40 in 20

Da, e timpul pentru putina matematica. Nu va speriati, e matematica de copii de gradinita, adunarea cu…1🙂.

Fiecare dintre noi are o zi anume in care vrand-nevrand face aceasta operatie matematica. Nimic deosebit, TOTI fara deosebire trecem prin asta. Deosebirea e ca periodic adunarea asta face sa se schimbe si cifra zecilor nu numai a unitatilor.

Prima data cand s-a intamplat asta, m-am simtit in al noualea cer. Faptul ca am un numar si nu o cifra doar, ma facea mai mare, cumva simteam ca ma apropiu de terenul fascinant si necunoscut al maturitatii, desi eram inca departe.(apoi am retrait si retraiesc asta prin fete…Diana a fost nerabdatoare si ea iar Silvia socoteste anii pana la 10)
A doua oara nu a mai fost la fel, cifra 18 „furase” toate aceste drepturi, asa ca 20-ul a trecut mai putin fantastic. Lumea e frumoasa la 20 de ani, nu-i asa? Lumea e…a mea, a ta! Intensitatea cu care traiesti atunci nu se mai intoarce si vad asta fiind inconjurata uneori de cei de 20…
A treia oara la mine au inceput intrebarile…daca e bine ce fac, daca drumul pe care ma indreptam era cel dorit. Si cum raspunsul a fost unul negativ am facut schimbari. Benefice.
Si am mai adaugat cate un 1 pana azi cand iar cifra zecilor se schimba(nu, nu-mi place denumirea de prefix).
Ce simt azi? Nimic deosebit fata de acum…5 ani de exemplu. Sau fata de acum…8 ani…Schimbarea nu e decat acolo, in cifre, eu sunt tot aceeasi, fara apasarea anilor reprezentati de acel numar. Si mi-e bine. Atat.

Cum insa cantecul spune ca „viata incepe la 40”, o iau ca atare.🙂

38 comments on “40 in 20

  1. La multi ani!!!
    Sa ne bucuri mult timp de aici inainte cu povestea vietii tale!
    Succes in tot ceea ce faci!

  2. La multi ani!!! Minunat ai scris, îți doresc numai bine si fericire maximă alături de familia ta frumoasă. Eu zic că ai cu ce te mândri până la vârsta asta și să vezi câte se vor mai întâmpla până la 80-100 de ani🙂

    Deci, să ne citim cu bine peste 40-60 de ani și atunci să vezi „matematică” :))

  3. La multi ani ! Si la multa inspiratie in continuare😉

  4. La multi ani. Sa fii sanatoasa, sa ai succes in tot ceea ce faci, spor in toate proiectele tale, sa te bucuri de familia ta minunata si sa ai motive sa zambesti in fiecare zi.

  5. „La multi ani!” si multi, multi ani inainte. Numai bucurii, sanatate si multe realizari in continuare.

  6. La multi ani si multa fericire! Si peste inca 40 sa ne citim sanatoase!😀

  7. La Multi Ani sanatosi si plini de iubire si fericire, sa ti se implineasca toate visele si sa ii ai mereu aproape pe cei dragi tie.Si profit de ocazie sa-ti urez si-un Paste Fericit alaturi de cei dragi!! te pupam cu mare drag

  8. La multi ani frumosi si luminosi, fata minunata! Te puez si imbratisez cu mult drag si abia astept sa ne cunoastem si fata la fata🙂 Pupez!

    • Lia multumesc din suflet! Si eu te imbratisez si clar va veni ziua aceea cand ne vom privi si vorbi de deasupra unei cani de cafea aburinda, in soare de vara sau cum o fi. :)) Imbratisari calde.
      Melodia e haioasa, multumesc!

  9. la multi ani, mihaela draga ! sa traiesti mult si bine alaturi de familie, de cei dragi, deci si de noi toti, cititorii tai fideli ! Paste fericit !

  10. Foarte frumos post! Foarte frumos spus! Si foarte frumos cantat!🙂 La multi, multi ani fericiti si impliniti alaturi de toti cei dragi tie si minunata familie! Puuuuuupiiiicciiiiii multi!🙂

  11. La multi ani fericiti si sanatosi!
    Wow ce tinerica esti! :-*

  12. Mihaela, am auzit eu ca dupa 36 de ani incepem sa intinerim😉 Incep sa cred ca e adevarat, dupa cum vad si la tine🙂 Te pup, multi ani fericiti, inca o data!

  13. La Multi ani si aici, si uite cantecul meu preferat de la Multi Ani:

    cu dedicatie…pupici si spor la mancat tort…si mi-a placut foarte mult cum ai scris🙂

    • Sister, parca am fi surori mai! Cand alegeam melodia ce sa potrivesc la postul meu, asta a fost prima alegere, mi-a placut cel mai mult…mai ales acolo cand zice „happy birthday dear mmmmmmmm…” :))) ca se si potriveste cu initiala numelui meu :)). Apoi am gasit cea cu 40 de ani si am ales-o pe aceea. Deci, e super cantecelul, multzam de dedicatie. Pup tare la tine!

  14. 40 is the new 30, Miha, nu stiai?🙂
    Tu vei avea mereu 20 de ani in suflet, esti minunata!

    • :)) Multumesc Alina, chiar nu simt mai mult de 30…hai ca la 20 inca eram naiva :)). Dar in suflet tot 20 simt, asa cum spui.🙂 Te pup!

  15. Foarte frumos ai scris!
    Iti urez si aici,La multi ani!🙂

  16. La multi ani! Iti doresc multa sanatate si impliniri! Te imbratisez cu toate inimile si-mi cer iertare ca vin cu mica mea urare atat de tarziu!

  17. LA MULTI ANI !!!
    Iti doresc multa fericire, noroc si sanatate.

  18. La Multi , multi, multi Ani fericiti si plini de impliniri,draga mea!
    And Welcome to the Club 40! It’s simply THE BEST!🙂

Lasă un răspuns

