Lasă un comentariu

trece timpul

Si uite cum la acelasi eveniment la care am participat cu fetele anul trecut, anul acesta am ramas acasa.😉 Nici macar fotografii nu le-am facut…Silvia s-a dus imbracata in alb si cu urechi de iepure pe o cordelutza…de machiat pe fata in iepure a zis prietena ei ca fac asta impreuna. Ea e påskhare(iepureasul de paste). Poate reusesc sa o fotografiez cand vine acasa…
Diana si-a facut fotografii singura🙂. Ea e påskkärring(un fel de babutza pistruiata asemanata uneori cu vrajitoarea de Paste).

Da, ati ghicit. Fetele au crescut si au mers fiecare cu prietene. Pana si Silvia a preferat sa mearga cu prietena ei cea mai buna. Ma voi uita la fotografii in ziar, desi puteam sa merg si eu…dar asa solo, fara copii…parca nu imi venea. In plus, poate e mai liber azi la magazin si mergem la cumparaturi, daca lumea e la Marsul de Paste.🙂 Eu cu Ovi…mai nou facem asta singurei. Si chiar am intrebat in gura mare la un moment dat ce vom face dupa ce fetele pleaca de acasa…Ovi foarte sigur pe el si optimist mi-a raspuns ca „ohooo, o gramada de lucruri avem de facut!”

Lasă un răspuns

