2 comentarii

biciclim

Va spuneam ca am biciclit ieri 5 km cu Silvia, apoi inca 5 fara ea, era obosita… Ei bine, azi am facut 10 km impreuna, toti 3! Maine? Ne gandim sa indraznim pana la Tofta, sunt 10 km numai dus. E plaja noastra preferata, putem sa ne odihim la soare…mai vedem.

Diana a fost azi cu o prietena 12 km, la un lac, tot cu bicicletele. Au facut plaja si putina baie(prietena ei adica, apa cica e reeeeeceeeeee). Acum a plecat la antrenament tot cu bicicleta, inca vreo 6 km…

Cred ca anul asta se anunta mult biciclit la cum am inceput :)). Spinningul isi spune cuvantul, asta e clar. Anul trecut abia puteam bicicli 1 km si gafaiam, ma dureau picioarele. Acum am facut mai multe sedinte de spinning si m-am indragostit de bicicleta! Noroc ca toti suntem la fel de indragostiti si pasionati.😉

2 comments on “biciclim

  1. Super! Biciclismul🙂 e un sport frumos si sanatos! Inca un capitol la care sunteti pe deplin suedezi🙂 Noi, din pacate, nu stim bicicli🙂 Cautasem, la un moment dat, pe net, cursuri de invatat adultii sa bicicleasca🙂 dar n-am gasit😦 Acum am pierdut orice speranta ca vom mai reusi vreodata😦 Pupici!

    • Ce pacat ca nu stiti bicicli(ce-mi place cuvantul asta, suna asa de simplu, nu?)…e chiar placut si antrenant, cu cat biciclesti mai mult cu atat mai vrei mai mult🙂. Poate totusi veti reusi sa va invatati reciproc…Pupici!

Lasă un răspuns

