12 comentarii

marea, in aprilie

Am ajuns azi la Tofta, cu masina insa. Ne-am dezumflat cand am vazut ca numai dus sunt 18 km, Silvia nu poate bicicli asa un drum lung…ieri a fost obosita dupa 10 km…

Se pare ca la noi vara vrea sa vina mai repede sau poate numai ne amageste. In tot cazul, azi am inaugurat si prima zi la mare, superb. Diana a facut si „botezul” apei, noi numai cu picioarele. Nu cred ca avea mai mult de 8-10 grade…

De maine, cu baterii incarcate, la treaba! Servici, scoli…iar eu la scris rapoarte de laborator, facut tabele si grafice…abia joi dupamasa plec la Kalmar. Vineri ii voi astepta pe ai mei in port, mergem we viitor la Göteborg. Abia asteptam! O saptamana frumoasa la toti, sper sa zilele astea au incarcat baterii la toata lumea.

12 comments on “marea, in aprilie

  1. Vreau si eu la mareeeeeeeee!

  2. Oooooo, Doamne, imagini de vis! Si aici vremea e superba de zile bune de nici nu-ti vine sa stai in casa! Eu cam sunt prizoniera ca am mult pentru scoala! Pupici!

    • De azi intru si eu in „pita” cu studiile, am lenevit zile in sir, chiar am avut o minivacanta. Dar am si eu de scris, ma apuc de treaba. Desi e o vreme superba si azi…cred ca ma duc pe terasa sa muncesc acolo…Pupici si mult mult spor sa ai! Bafta multa!

  3. Salmi, Hristos a inviat!
    …de ce la tine cerul e mai frumos si marea azurie?

    • Maria, adevarat a-nviat!

      Cred ca e lumina speciala a nordului, soarele nu urca niciodata sus pe cer, chiar daca sta ore multe si ne lumineaza. Marea e azurie cand cerul e albastru…altfel reflexele ei sunt gri.

      Multumesc de vizita! O zi superbe va doresc.😉

  4. plimbari cat mai placute ca doresc, plimbaretilor!

  5. Buna. Ce frumos e la voi (nu ma refer doar la vreme) ! Si ce fete curajoase ai. M-a luat cu frig doar privindu-le in poze.

    • Asa-i? Eu ma indragostesc pe an si anotimp ce trece tot mai mult de insula. Desi ar fi fost oportun acum cat fac scoala departe sa ne mutam cu totii ca sa ne fie mai usor, nu am vrut asta niciunul. Nici chiar eu care vorba ceea am cel mai mult de tras cu naveta. E atat de bine cand revin acasa!
      Cat despre curaj, cred ca e mai mult obisnuinta cu temperaturile scazute. Racelile se prind tare rar de noi de cativa ani si calirea organismului e realitate🙂. Numai bine!

Lasă un răspuns

