2 comentarii

cu reducere

Aseara cand m-am urcat in autobuzul care ma aduce la Kalmar, sistemul de taxare automata a cardurilor de autobuz(un fel de abonamente pe care iti incarci calatorii si iesi mai ieftin decat daca ai plati de fiecare data cate una). Toti care am calatorit cu autobuzul am circulat gratis! O reducere de 8 euro e ceva pentru un student, nu? O masa si jumate la pranz…yuhuuuuuuu!🙂
Nu, nu am platit nici bilet separat, nu eram noi calatorii de vina ca cititorul de card era stricat…Inca o chestie de adaugat la „reguli suedeze”.

Kalmarul l-am gasit mai inverzit si mai inflorit decat Visby. Astea fiind zise, ma duc sa ma resfat din spatele obiectivului cu imagini din Kalmar si apoi plec la Göteborg via Oskarshamn. Un we placut la toti! Si multumesc tuturor de urari, la fel va doresc si eu.

2 comments on “cu reducere

  1. Salmi,
    Asta da, surpriză! Aparatul vă protejează!
    Parcă vă văd- voi toți, bucuroși!!
    Zile frumoase și alte călătorii pe gratis îți doresc!

  2. Ne plac „regulile suedeze”😉
    Asteptam imaginile rasfatului !

Lasă un răspuns

