7 comentarii

frumos

Am fost un we frumos. Cu de toate. Cand voi gasi putin timp am sa va povestesc. Nu stiu insa daca pot descarca poze pana vineri, nu am cablul cu mine. Sunt back in Kalmar si am o saptamana plina. Ceea ce va doresc si voua! Caci e plictisitor cand totul e gol in jur, nu-i asa? :))

7 comments on “frumos

  1. Sa ai o saptamana frumoasa cu mult spor si putere de munca.

  2. Asteptam, cu rabdare, fotografiile si povestile din weekend 🙂 O saptamana buna iti doresc!

  3. Asteptam, cu rabdare, fotografiile si povestile din weekend 🙂
    O saptamana buna iti doresc!

  4. Iti doresc o saptamana fructuoasa si plina de frumos. M-am obisnuit atat de mult sa gasesc imagini frumoase in casuta ta virtuala, incat de cate ori dau click spre tine, sunt deja entuziasmanta. Azi, fara imagini… am inteles, dar sa stii ca asteptarea va fi si mai intensa! Pupici multi, multi!

    • Multumesc Maria, o saptamana deosebita va doresc. Vin povestile si pozele, cat de curand! Pupici multi reciproci. 😉

Lasă un răspuns

