16 comentarii

luxul „acasa”

Probabil ca v-ati plictisit deja de cate ori ati citit pe blogul meu „ce bine e acasa”. Adevarul e ca numai cei ce au trecut prin asa ceva, sa fie departe de casa zile intregi, sa fie intr-un loc in care nu e nimic din ceea ce ar vrea sa fie, un loc prin care a trecut in tinerete si un loc care apartine de fapt tineretii(fara sa ma gandesc ca eu sunt batrana, dar intr-un fel locul meu nu e acolo) pot sa inteleaga. Restul doar sa isi imagineze si e foarte bine asa. Caci nu e nimic placut sa stai departe de casa, de familie, de cei dragi.

Azi noapte am luat un taxi din port(masina e indisponibila pentru cateva zile) si pe drum nu imi puteam stapani in acelasi timp zambetul si lacrimile…ma uita la peisajul intunecat dar atat de binecunoscut si parca nu imi venea sa cred. ACASA!
Am ajuns in casa „adormita”. Morgan s-a trezit si a venit sa ma salute, l-am mangaiat pret de cateva minute, mi-am luat gentuta de toaleta din valiza si dupa vizita obligatorie la baie(aveti idee cum e sa fii iar in baia ta proprie?) am intrat tiptil in dormitor. Nu m-am dus la fete, sa nu le trezesc. Mi-am imbratisat barbatul scufundat in vise si am adormit si eu, cu zambetul pe buze. Eram ACASA!

Dimineata m-am trezit in patul MEU si am coborat in bucatarie, in pijama. Ce lux! Ce lux e sa fii acasa!

PS. Nu am uitat de promisiune, dupamasa promit fotografiile din we trecut. Pana atunci am responsabilitati de mama🙂.

16 comments on “luxul „acasa”

  1. Ma bucur ca esti acasa:) si te inteleg perfect.

  2. Off, de fiecare data cand am fost plecata si eu cate o luna (asta a fost maximul) abia asteptam sa ma intorc in patul meu, in casa mea, la prietenii mei, in orasul meu. 100% nu am cum sa te inteleg ca nici macar nu m-am dus in alt oras la faculta, dar un pic acolo… Bucura-te de zilele astea🙂.

  3. Dar ce te intereseaza pe tine ce spun ceilalti despre ceea ce simti tu?Acesta este un jurnal al tau si al familiei tale si pana nu trece cineva prin ceea ce treci tu acum, nu va putea intelege.Asa ca…nu-ti mai explica trairile si sentimentele, doar asterne-le aici si noi vibram alaturi de tine.pupici si w/e placut!

    • Nu neaparat ca ma intereseaza dar mi-e sa nu plictisesc auditoriul🙂. Eu le voi asterne mai departe aici, ca de obicei. Multumesc ca imi sunteti alaturi, e ca o terapie de grup😉. Un we frumos si voua!

  4. Daca nu as fi fost deja casa, mare dor m-ar fi prins de intimitatea caminului meu! Salmi, daraga mea, scrii atat de frumos, incat reusesti sa ma emotionezi de fiecare data. Te imbratisez!!

  5. Mihaela, daca am putea savura in fiecare clipa acest lux atunci cand il avem la dispozitie permanent… ce bine ar fi. Am fi fericiti non stop😉

    • Oh da Anda, stii cum e…trebuie sa nu ai o vreme un lucru ca sa iti dai seama cat de mult inseamna si cat de mult poti aprecia cat il ai din nou…
      Da, eu chiar as fi fericita non sop!🙂 E buna o pauza…

  6. Miha, mi-au dat lacrimile doar imaginindu-mi ce sentimente te incearca. You are my hero, nu uita!
    Hugs si bucura-te de weekend.

    • Vio, multumesc mult, ma induiosezi. Uite ca nu am avut noroc de un we de care sa ma bucur, dar am avut familia langa mine, ce important a fost! Sa ii vad si simt cum nu stiau care mai de care sa ma serveasca, ce sa imi mai aduca…sa te simti iubit si acasa, a fost mai mult pentru mine decat un we frumos. Nu ca nu mi-as fi dorit unul in schimbul a ceea ce am avut…;). Hugs, o saptamana frumoasa!

  7. Te inteleg perfect, dn pacate. Desi situatiile in care ne aflam seamana atat de mult si, totusi. difera mult! Pupici!

    • Da svea, stiu ca avem situatii oarecum asemanatoare…important e sa stim ca va trece, iar ce va urma e ceea ce visam. Te imbratisez, bafta multa!

  8. Draga Salmi,
    Iti citesc blogul de aseara ca pe o carte iubita, pe nerasuflate, nefiind in stare sa ma culc de teama sa nu pierd ceva. Puterea ta e minunata, zambesc de bucuria ta si imi curg lacrimile la posturile in care esti departe de familie. Dar asa cum tu esti o dulce, o luptatoare si o optimista o sa invat de la tine si …voi merge si eu mai departe, transformand durerea in bucurie, infrangerea in reusita, sfarsitul in inceput. Te respect si admir enorm pentru anii dedicati limbii suedeze, pt puterea de a pleca de langa fetele tale!

    • Multumesc de cuvintele frumoase si de faptul ca traiesti alaturi de mine povestile si intamplarile prin care am trecut. Te pup cu drag si te mai astept in casuta mea virtuala.

Lasă un răspuns

