8 comentarii

aproape vara

Sau daca ne luam dupa temperaturile din termometre de 19-21 grade la umbra si peste 35 la soare e vara adevarata, rar de tot asa vreme in mai in Suedia. Astea sunt temperaturi de sfarsit de iunie, iulie chiar. Unde mai pui ca nu a mai plouat, primavara aici e ploioasa, parca mi-e si dor de o zi in care sa rapaie pe acoperisuri🙂.

Ieri am stat afara, in curte, la soare…in perioada in care nu am scris la computer. Si am admirat florile din gradina mea. Vi le arat si voua. Mai e aici luna florilor, cu adevarat! In afara de crocusi, ghiocei, viorele, unele narcise ce apar in aprilie, restul florilor de primavara infloresc in mai: lalelele, narcise, zambile, primule, lacramioare(urmeaza), liliac(urmeaza), irisi(urmeaza), etc.

Si pentru ca ieri a avut si floarea noastra-L de la lavanda-serbarea muzicala de primavara/vara va las in compania fotografiilor.

Eu sunt ocupata, tare ocupata cu ale scolii. Apoi ma resimt dupa evenimentul din we, dorm pe mine si nu am prea multa putere. O sa fiu mai putin prezenta pe aici pana termin cu toate ce le am acum, abia astept sa stau acasa si sa nu ma mai gandesc ca trebuie sa imi cumpar bilet de vapor, sa plec, sa vin…abia astept! Nu mai e mult.

Această prezentare necesită JavaScript.

8 comments on “aproape vara

  1. Ah! Salmi, cat de frumoase flori? Am vazut titlul postului tau si am si dat fuguta sa vad chiar? chiar a venit vara la tine? Azi e si la noi soare, de dimineata! iti doresc o zi vesela si sper curand sa prinzi puteri si sa te refaci repede! Cu drag!

    • Multumesc Maria! Am avut zile superbe, vara in toata regula, 22 de grade la umbra…pacat ca eu nu m-am putut bucura de ele…Va doresc sa vina caldura si la voi, la noi se va mai raci de vineri incolo, mi-e dor de putina ploaie…

  2. Iti trimit ceva ploaie de la noi, ca iar avem. M-am trezit dimineata in niste tunete si fulgere. Nici acum nu s-a oprit ploaia.
    Frumoase poze, dar mai frumoase ca florile sint fetele.
    O zi buna!

  3. Florile sunt superbe. Asa-mi doresc si eu o casa pe care sa o am plina de flori in fata si in gradina sa am flori, flori peste tot. Si in tarile prin care am fost, asta m-a atras cel mai tare, era PLIN de flori.

  4. Da, saptamana asta este varatica, dupa frigul si ninsoarea de saptamana trecuta! Si aici sunt temperaturi de iulie si toate florile se bucura de soarele si caldura mult asteptate! Florile tale sunt superbe, iar pozele foarte frumoase si graitoare! Pupici!

    • Asa e, chiar meritam. Eu chiar ziceam zilele trecute ca daca asa ar fi toate primaverile dupa ierni asa grele, nu m-as supara de iarna!🙂 Pupici multi!

Lasă un răspuns

