20 comentarii

nimic interesant

Nu am mai scris pentru ca nu am mai avut ce. Nu ca acum as avea dar am zis sa nu ma dati disparuta…

Mi-am revenit abia ieri dupamasa asa incat pot sa spun ca acum sunt bine. Ieri trebuia sa merg la proba practica la Kalmar si nu am putut pleca dimineata. Eram ametita, ma simteam rau si am ramas acasa. Acum sa vad cum pot sa dau in alta zi.

La noi e vara adevarata, abia azi ce s-a mai racorit si credeti-ma ca imi doream deja. Mult prea cald pentru luna mai si venind la o saptamana dupa ce fusesera 2-5 grade, cele 20-22 de grade m-au dat peste cap. Prunii si alti pomi au izbucnit in floare cu totii peste noapte. Putina ploaie imi doresc, se pare ca va veni si ea…

In rest, nimic interesant…fiecare cu ale lui, cu pregatiri de vacante, joaca neintrerupta decat de cate o tema de o jumatate de ora saptamanal, de slujbe de vara, examene si teste, concedii…din astea.🙂

Numai bine, voi fi mai rarutz pe aici dar va tin la curent daca se intampla ceva special.

20 comments on “nimic interesant

  1. Bine ca ti-ai revenit complet! Se pare ca te-a dat rau peste cap indigestia aia sau ce-o fi fost! Asa e, e cald bine de tot si natura profita! Chiar acum ma duc si eu la o portie de toceala in natura! Am terminat cu dusul la facultate acum am doar examene la ceva intervale. Pupici multi si tin pumnii!

    • Of da, nu cred ca a fost indigestie…suspectam noi alte cele, dar deocamdata analizele de sange au iesit bine. Urmeaza alte investigatii sa vedem unde ajungem cu ele…

      Eu mai am saptamana viitoare in Kalmar si apoi inca doua pana la examen. Abia astept sa scap de drumurile astea, vreo trei luni…o sa fie boierie!

      Spor mult! Ce fain ca poti invata afara, eu numai in casa ma pot concentra, de cand ma stiu🙂. Pupici si bafta! Tin pumnii!

  2. Imi pare bine ca ai revenit.Ai grija de tine ,ca cu bila nu este de jucat.Iti spun din experienta.Sanatate.

    • Multumesc Ildiko! Nu stiu exact daca e bila, analizele de sange au iesit perfecte. Astapt acum programarea la ecograf sa vedem acolo ce se vede. Pana atunci tin regim sa nu mai fac o noua criza si beau vitamine ca sa imi revin dupa criza de vineri. Stiu ca nu e de joaca, adica am vazut cat de rau mi-a fost…;). Va pup!

  3. Buna.Suntem o familie de 5 membri si suntem interesati sa venim in Suedia.Va rugam sa ne dati cateva detalii despre chiriii in zona de sud a tarii,ptr ca am auzit ca tr sa te inscrii pentru a primi chirie. Deasemenea am dori cateva informatii despre cum putem dobandi personal nummer.Mentionez ca am descoperit blogul azi si promit ca am sa-l citesc.Multumesc si sa auzim de bine.

    • O sa scriu cum cautati chirie in sudul tarii, eu nu locuiesc acolo, nu stiu preturi. Dati un google cu hyra lägenhet si adaugati orasul care va intereseaza. Cred ca puteti cauta si in engleza.

      Despre personnummer eu pot sa va informez numai despre cum am venit noi: cu contract de munca, sotul. Aoltfel am inteles ca se poate daca prezentati un cont cu bani in banca dar nu va pot spune amanunte, nu am informatii. Imi pare rau ca nu va pot ajuta mai mult.

      Numai bine!

    • Puteti intra si citi despre conditiile de obtinere a personnumer aici:
      http://www.migrationsverket.se/info/start_en.html

  4. Ma bucur ca esti bine! Sper sa reuseti sa recuperezi la scoala!! Succes!

  5. Ai grija de tine, Miha, ia-o usurel si nu uita sa te odihnesti. Pupacesc.

  6. Multumim ptr informatii.Din chiriile pe care le vedem aici, observam ca sunt valabile numai 2 sau 3 luni cel mult.Nu sunt apartamente care sa se inchirieze pe perioade mai lungi?.Multumesc.

  7. Noi ,inca nu stim sigur in ce oras vom merge, suntem inca la stadiul de cercetare si de acumulare de informatii cu privire la Suedia.Ne-am gandit la zona de sud a tarii.Puteti sa ne dati cateva kinkuri pentru orasul Malmo, Goeteburg. Multumim.

  8. Ce inseamna 2a, sau 3 la apartamente?

  9. Stiti ceva despre profesorii de engleza- franceza?. Sunt cautati?Eu sunt profesoara de engleza-franceza si sotul meu este preot ortodox.

    • Nu, din pacate nu e domeniul meu de activitate. Stiu doar ca profesorii sunt cautati in general, e lipsa de profesori dar nu stiu pe ce materii. Aici profesorii au multe specializari, nu e numai o materie pe care predau. Asta la clasele mici si gimnaziu. Probabil si la liceu, acolo inca nu am ajuns🙂.
      Ce stiu despre profesori este ca e un drum mai lung pana sa poti preda, citeste http://www.hsv.se/qualificationsrecognition/recognitionofteachingqualifications.4.28afa2dc11bdcdc557480002102.html .
      Mai intai trebuie sa absolvi suedeza la nivel de liceu(SAS B), asta mie mi-a luat doi ani dar in orase mai mari sunt cursuri intensive si poti face asta intr-un an daca esti ambitioasa si ai timp de studiat si invatat. Apoi sunt ceva cursuri universitare pe care trebuie sa le faci ca sa primesti legitimatia si automat dreptul de a preda in scoala suedeza. Mai multe nu stiu din pacate…

Lasă un răspuns

