22 comentarii

daca e miercuri…

…e Anatomia lui Gray!

Nu, nu am tv in Kalmar. Dar suedezii astia s-au gandit la tot. Poti cumpara cu 19 coroane(echivalentul a aprox. 2 euro) ultimele 5 episoade difuzate(costul unui episod) sau cu 25 coroane(aprox. 2,7 euro) ultimul episod inca nedifuzat. Eu am rabdare sa astept difuzarea lui. Azi de la 21 la 22. Dupa ora 22 il vad cu 19 coroane. De aici!

22 comments on “daca e miercuri…

  1. la ce episod esti??
    incearca vplay.ro. poate iti merge.

  2. Vizionare placuta, tare mult imi place si mie serialul.

  3. Salmi, vrei să spui că și aș putea vedea/
    Sunt total antitalent la chestii de astea, dar, zău , că aș vrea !1

    • Gina, pe site-ul dat de mine se poate vedea numai din Suedia cred. Dar incearca…trebuie sa te inregistrezi insa.

      Cred insa ca e mai usor(si gratis pe deasupra) daca intri pe site-ul dar de Cris mai sus…si acolo te inregistrezi dar nu costa nimic. Apoi poti vedea cred ca toate episoadele…la mine din pacate nu merge, cred ca sunt numai pentru Ro. Daca nu te descurci, intreba-ma ca te ajut cu placere.

  4. Din pacate acum ti-am vazut postul😦 Poti sa incerci si varianta asta: http://www.seriale-online.com/watch-greys-anatomy-online/ Treci cu click de reclamele de inceput si pe urma nu mai sunt probleme. A doua varianta cel putin ma lasa sa dau full-screen si e perfect. Eu asa imi vad toate serialele preferate, din urma. Insa nu au subtitrari.

  5. Ok, si cu subtitrare in romana🙂 Varianta a doua are diacriticele la locul lor🙂 http://www.seriale.filmesubtitrate.info/2010/03/greys-anatomy-serial-online-subtitrat.html Tot asa, treci cu click de reclama si apoi e ok! Pupici!

    • Svea, mersi mult de tot! Am sa le incerc data viitoare(sper sa nu fie prea curand🙂.

      Te pup, sper sa apuc sa raspund la email saptamana asta…Bafta multa, multa.

  6. Si rabdarea este printre virtutile cele mai frumoase, astfel ca… asteptare duioasa, darga mea Salmi!

  7. Si eu sunt mare fana Grey’s Anatomy, dar din cate stiu Vplay merge numai in Romania.
    E super fain ultimul episod😀.

  8. http://abc.go.com/shows/greys-anatomy Eu aici vad episoadele pierdute. Nu stiu daca va merge linkul si la voi peste ocean, dar am incercat si eu😉. Le tin doar o perioada pe site si apoi le sterg, dar imi e de ajuns cit sa le vad. Primele serii mi le-am cumpata pe DVD dar dupa 4 am renuntat, costa prea mult🙂

    • Mersi Vio, am sa il incerc! Dar mai greu pentru mine numai in engleza…recunosc ca nu prind toate subtilitatile, mai usor daca e subtitrat in suedeza sau romana.😉
      Eu am seria 5 cumparata si ma delectez pe vapor cu el. Putem face schimb🙂. Eu vreau sa mai iau seria 6 ca astea doua le-am pierdut🙂.

Lasă un răspuns

