10 comentarii

doua, in seara asta

Va spuneam ca in Kalmar nu am tv. Cand ajung acasa, abia astept sa vad ceva filme bune…avem Canal+ si desi filmele se mai repeta, nu se poate sa nu prindem si noutati pe unul din cele cinci canale.

Asadar am vazut Flickan si Jakten på lyckan. Daca dati click pe link-uri ajungeti la titlurile in engleza. Vi le recomand cu caldura.

10 comments on “doua, in seara asta

  1. Primul nu l-am vazut, dar al doilea l-am vazut de doua ori.
    Si de cind nu mai avem satelit, am descoperit niste siteuri cu filme care le poti viziona gratuit si fara sa fie nevoie sa le descarci, unul este; http://filmehd.net/, pe urma mai este http://www.cinemaxx.ro/ si inca unul: http://filme-online-gratis.com/

    • Da, mi-a placut mult al doilea…primul e suedez, e tipic, in stil suedez. Dar e interesant.
      Mersi de link-uri, ultimul il stiu si eu…deocamdata nu am timp suplimentar, dar e bun de pus la pastrat🙂.

  2. Cum adoarme Matei ma destind si eu un pic. Multumesc!

  3. Buna ziua!

    Va rog mult sa ma ajutati la promovarea mini proiectului cu povesti personalizate pentru copii.

    Sa imi faceti putina reclama printre prietenii care au copii, nepoti, fini….etc.

    Multumesc! (am zis ca daca blogul cu povesti are aspect nou, sa profit).

    http://povestilelizei.blogspot.com/2011/05/povesti-personalizate-pentru-copii.html#comments

    Toate cele bune,

    Claudia

  4. Pursuit of happiness tare m-a impresionat. Cum ti s-a parut?

    • Da, si pe mine, desi finalul era previzibil. Insa incercarile si felul in care a luptat mi s-a parut extraordinar. Nu mai putin jocul actorului si al copilului…

Lasă un răspuns

