8 comentarii

insula oilor

Fårö. Insula mea preferata…am fost acolo in mai multe randuri, cu mai multe ocazii. Aici gasiti iarna si sfarsit de vara pe Fårö. Aici gasiti toamna pe Fårö si mai multe informatii…

Ceea ce a fost azi, gasiti mai jos. A fost din nou Ullahau si Langhammars cu raukarii si un picnic cu vedere la mare. Enjoy!

PS. Diana a avut de pregatit mai multe chestii pentru scoala, a ramas acasa.

8 comments on “insula oilor

  1. Esti nascuta pentru fotografie! Frumoase imagini!

  2. Splendid. Mi-a alinat dorul de nisip si plaja…multumesc.

  3. Frumos e acolo! M-ai innebunit cu insulele, mi se pare atat de exotic! Formatiunile acelea stancoase sunt foarte interesante!

    • Ah, sunt inca insule in jur pe care nu am ajuns, desi ne pregatim in fiecare vara…dar sunt pe lista! Da, formatiunile stancoase se numesc raukar si poti citi mai multe despre ele cu google…

  4. Frumoase poze. Superb loc pentru picnic.

Lasă un răspuns

