21 comentarii

cum miroase vara?

Albul miroase a flori de prun, de mar si margarete…
Galbenul miroase a papadii…
Verdele a iarba proaspat tunsa…
Movul a liliac, a viorele si a irisi…
Rosul a lalele…

Bucataria miroase a prajitura cu visine proaspat scoasa din cuptor pe care guri nerabdatoare de copii au devorat-o aproape fierbinte.🙂

la voi cum miroase vara?

Această prezentare necesită JavaScript.

21 comments on “cum miroase vara?

  1. Vaaaaaai ce frumos! Vreau si eu reteta la prajitura cu visine, snälla!😀 La mine miroase la fel ca la tine, inlocuieste doar prajitura cu pizza si adauga alergie la iarba😀 Si azi am invatat in natura, nu am avut nimic la fata locului dar acum ma smiorcai toata! Si asta-i doar inceputul!😦 Dar a meritat! Pupici multi!

    • Uite reteta, cu placere! http://edithfrincu.blogspot.com/2010/07/prajitura-cu-visine.html
      E delicioasa. Visinele sunt din compot de la ICA, aduse de la polonezi.
      Eu nu pot invata afara, deloc…imi distrage atentia ba una, ba alta…
      Uuuf, imi amintesc de alergia ta…sper sa treaca repede. Pupici!

      • Pe mine ma relaxeaza. De sustras nu ma sustrage ca-mi aleg locuri retrase. Stiu site-ul culinar al lui Edith. E printre preferatele mele. Merci de pont. O sa caut la Ica visinele din compot de care spui ca mi-ai facut pofta cu praji asta. Cat despre alergie, se pare ca a inceput mai devreme, ca de obicei pe la jumatea lui iunie ma apuca si ma tine cam tot iulie. Cum fac praji, iti spun cum mi-a iesit. Pupici multi!

        • Am fost la Ica kvantum si nu am gasit😦 O sa mai incerc la Ica maxi, cu proxima ocazie. Pup!

          • Sunt la sectiunea de produse „straine”…la noi sunt separat, acolo gasesc si produse turcesti, arabesti…compoturile astea sunt poloneze. Trebuie sa fie si la voi…noi avem numai ICA Nära(unde rar ma duc ca e departe) si ICA Maxi de unde cumparam cel mai des…

            • Aha, merci! Deci la Ica maxi sa incerc atunci. Am si vizualizat raionul. Trebuie sa fie acolo. Ca la Ica kvantum nu e. M-am mai uitat odata si degeaba. Pupici!

  2. Salmi,
    Grozave arome sunt pe la tine!
    Am fost două zile la țară, în parfumul florilor de salcâm!!!
    Le făcut poze! Și m-am gândit la muzica lui Tudor Gheorghe- Au înnebunit salcâmii!
    O dedic familiei tale!!
    O săptămână frumoasă îți doresc!

  3. Vara miroare a iarba proaspat cosita ( a inceput sa fie o moda si la no si tare imi place), a padure , a copiii veseli si neobositi cu mult chef de joaca… si da, miroase si a prajitura in fiecare weekend … a usturoi si a ceapa verde adaugate din belsug peste cartofii noi … o bogatie de arome si culori de care ne bucuram in fiecare an.

  4. Mie imi place la nebunie mirosul de iarba taiata, culmea ironiei. O sa intelegi cand citesti la mine :)).

  5. vara voastra miroase si arata demential!🙂

  6. parca sunt acolo cu tine adulmecand cu ochii prajitura de casa si cu sufletul tot adierile verii tale! tare, tare frumos, Salmi!!

  7. Vara mea miroase a joaca si rasete de copil!

  8. Si bucataria mea a mirosit ieri a prajitura cu visine. Ca am facut ! :))
    Vara mea miroase a algele din marea marilor. Cu piele amestecata cu Soare si nisip. Miroase a carti si a pepene galben. Miroase a vinete si salata de rosii. Miroase a ciorba de la Soni. Si mai miroase a guvizi.

  9. La noi miroase a flori de cactusi😉

  10. Verile voastre miros minunat, delicios, mai mare dragul! As petrece cate o vara in fiecare vara descrisa aici.🙂

  11. La mine albul miroase la salcam, rosul imi aduce in plim plan bujori veseli, din pacate mai miroase si a ciment incins aici in Bucuresti, dar weekendurile de vara:) sunt numai pentru natura..departe de Bucuresti:)

  12. rosu miroase a capsuni. iar astazi am vazut in piata si cirese.

  13. Buna ziua
    Va scriu in speranta unui schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

  14. Ce frumos!

    La mine vara miroase a nisip umed, vapori sarati adusi de vant, mirosul marii dupa o zi ploioasa.
    Mireasma vaniliei din inghetata.
    Miroase a kakigori( gheata pisata cu sirop) si-un kimono de vara, purtat de-o domnisoara la matsuri.

    Miroase a iubire, intelegere, chicote de ras si fericire.:)

Lasă un răspuns

