14 comentarii

vacanta de vara

A mea, a inceput de vineri, dupa ora 13. La 12.30 am iesit din sala de examen, am predat bucuroasa lucrarea. Bucuroasa ca totusi am scris, am sperante sa iau examenul. Bucuroasa ca afara ma astepta vara cu vacanta ei, cu aer cald si soare, cu miros de liliac inflorit(deja pe trecute) pe care l-am tras tare in piept sa il tin minte pana la anul si aproape trei luni in care rutina va fi alta.

Deocamdata stau si nu imi vine sa cred ca nu mai am cursuri de citit(mai am un de lasat doua raspunsuri la un seminar pana vineri si un raport de laborator de corectat putin dar astea sunt mizilicuri) si examen de dat. Acelasi sentiment ca dupa sesiunea studenteasca romaneasca, atunci cand nu imi gaseam locul, rutina se schimbase brusc si eram putin nauca. Ca noroc vacanta asta a venit cu zile libere pline de soare si temperaturi de vara adevara. Ieri am fost la mare(care e rece inca) dar e atata placere sa simti vanticel de vara in plete, soarele sa te mangaie placut pe piele, sa auzi valuri, sa vezi nemarginirea albastra, vaporase, yole si barci care stralucesc albe in soarele serii…

Pe insula se aglomereaza, e plin de turisti, de vase de croaziera care „scuipa” turisti cu aparate la gat, nesatiosi de fotografii de vacanta cu orasul vechi hanseatic si cu natura speciala gotlandeza…ne asteapta si pe noi curand rutina asta turistica, abia astept. Imi place sa plecam din aglomeratia de aici, nu mai recunosc orasul linistit de peste an si parca sunt si eu turist la mine acasa…pe cand revenim suntem si noi antrenati de aglomeratie si rezistam o luna🙂. Cunosc sentimentul, il incerc an de an…

Am reusit sa citesc intr-o zi jumate cartea pe care o incepusem inainte de examen si care m-a asteptat cuminte si rabdatoare. Ce sentiment ciudat…e atat de fascinant sa citesti, actiunea te prinde, traiesti si tu cu personajele cartii emotiile, durerile, bucuriile si apoi gata, se termina si ramai cu gandul la ea…la ce fac personajele mai departe. Nu vi se intampla la fel? Parca as vrea acum sa iau cartea care continua povestea dar ea nu exista si stau si ma gandesc cum sa intru in alta poveste acum, a altor personaje…

De marti intru in alta rutina. O rutina mai placuta sper, revederea colegilor de laborator, reluarea unei munci pe care o stiu si invatarea uneia noi. Voi incepe sa muncesc(dupa concediu) dupamese si seri, sambete si duminici, va fi o vara cam „ciuntita” si cand voi termina va fi toamna aici. Sper sa fie presarata cu cateva zile de plaja si baie in mare.

Am sa revin cu noutati cand le voi avea. Pana atunci va doresc zile frumoase, pline de soare si vara!

Poze de ieri, made by Diana and me:

14 comments on “vacanta de vara

  1. Ce bine ca ai terminat cu examenele! Si eu am terminat si sunt inca dezorientata si dezorganizata! E bine ca e cald afara, execis chiar! Selectam si prelucram poze si chiar ma uitam cum era acum 2 ani pe vremea asta cand eram cu geaca groasa pe mine si cum m-am prajit ieri, mergand prin soare, doar!
    Ma bucur mult ca ai terminat cu examenele si acum rutina ce va sa vina va fi mult mai placuta si deconectanta! Sunt sigura ca ai trecut cu brio! Spor la munca! Si, in acelasi timp, relaxeaza-te si bucura-te de natura si vremea frumoasa! Si iti multumesc mult pentru email! Mie mi s-au umezit ochii, iar Vali a ramas foarte impresionat, pentru ca s-a simtit ca ai scris din suflet! Multi pupici!

    • Ce bine ca ai terminat! Iar vara asta suedeza ne-a luat prin surprindere, nu-i asa? :)) sa tot fie, nu ma supar!

      Hai ca mai e putin si pleci in vacanta…

      Nu pot sa scriu decat din suflet, asa ca tine de altfel!🙂 Multumesc si eu mult, incurajarile tale mereu imi prind bine. Foarte bine chiar.

      Pupici, am sa revin cu emailul, cum am promis…inca stau si astept verdictul la biopsie si e al naibii de greu!

  2. Sa ai o vacanta minunata si sa te bucuri din plin de ea. Nici nu se poate altfel inconjurati de acele peisaje minunate. Asteptam povestiri si poze din vacanta.

  3. Vacanta placuta, sa va relaxati si odihniti:)
    Legat de carti, mi se intampla la fel, e destul de greu atunci cand o carte te prinde foarte tare…trebuie sa gasesti una care sa te prinda si mai tare:P

  4. O vacanta minunata si insorita sa aveti!😉 Si eu abia o astept! Mai am cateva examene si gaaaataaa! :))

  5. Ai niste poze superbe suntei o familie tare frumoasa,imi dai putere sa merg mai departe doar cand citesc pe blog si vad pozele voastre,toate cele bune,vacanta frumoasa,va doresc!

    • Multumim Sandica, ma bucur ca iti dau sperante si putere, stiu cata nevoie e de asta la inceput de drum…dar mai stiu ca oricine vrea, poate reusi. Te imbratisez.🙂

  6. Sunteti superbi! astept si vestile bune! Vara in sorita si plina de frumos!

Lasă un răspuns

