13 comentarii

la caldura

Suedia si implicit Gotlandul se topesc de caldura. Recorduri de 30 de grade sau aproape, in toata Suedia. Si cum paradoxul vi l-am mai spus si in alte randuri, ei bine azi cel mai cald in tara a fost…exact in nordul nordului…30 de grade! Pe Gotland cica au fost 28 de grade dupa meteorologi, 29 dupa termometrul nostru si 32 dupa al unei colege. 🙂 Florile se usuca, iarba la fel…dar de sambata revenim la temperaturi normale pentru aceasta perioada…17-20 de grade. Era cazul! Si nitica ploaie. Nu de alta dar producatorii de capsuni sunt disperati. Pe langa ca li se coc capsunile cu doua saptamani mai repede(apogeul e de obicei de midsommar-solstitiul de vara-cand se fac torturi cu capsuni si frisca) se si usuca multi.
Nu va spun de Morgan cum iese spre seara afara si sta toata noaptea, la racoare :). Pentru ca noaptea se racoreste, e atat de bine…

Am sa revin maine cu povestea nodulului meu. Nu e nici foarte bine dar nici foarte rau, cu totul altfel decat m-am tot gandit zilele astea. E tarziu acum si trebuie sa dorm, maine e o noua zi de munca. O sa va spun si cat de minunati sunt colegii mei, cu cata bucurie m-au intampinat si cat de bine ma simt intre ei…Pe maine!

13 comments on “la caldura

  1. Caldura mare, mon cher! Cu adevarat! 🙂 Te-am urmarit cu gandul toata ziua! N-ai sughitat? 🙂 Si am tot pandit sa scrii! Abia astept sa vii cu amanunte! Multi pupici! Fug si eu la nani ca maine la 4 sunt sus 😦

    • Stiu ca te-ai gandit la mine, multumesc mult! Din pacate aseara nu am mai avut nici un pic de putere sa mai scriu ceva. Nu din cauza vestii ci din cauza unui raport de laborator care a trebuit refacut si lasat din nou pe site-ul facultatii…Te pup si abia astept sa schimbam impresii romanesti :). Drum bun!

  2. Sper din tot sufletul ca raul de care spui sa fie cel mai mic cu putinta. Astept cu mare nerabdare postul de maine.
    Te imbratisez

  3. Pai, ne tii in suspans?? Nu-i frumos! 🙂
    Daca nu e rau, atunci e bine! 🙂
    Imbratisari.

  4. Trebuie să fie foarte bine, Salmi!
    Ai grijă!!
    Mult noroc!

  5. Multumesc ca va ganditi la mine. Suna ciudat, stiu…nu e de rau dar nici de bine 100%. Investigatiile vor continua si drumul nu este cel mai usor. Raspunsul biopsiei nu s-a putut pune, iar ei nu ma pot lasa asa sa nu stie ce este.

    Revin diseara!

  6. De abia astept sa ne spui, ca tot timpul am asteptat rezultatul la analize.
    Si la luni, marti si miercuri saptamina asta au fost temperaturi care au batut recordul pentru luna iunie, ziceau astia la radio ca niciodata nu a fost asa de cald in Canada in luna iunie, au fost 38 de grade, la soare termometrul meu de acasa arata 40. Adevarul e ca in 15 minute daca stateai afara erai ud leoarca ca era si umiditate multa, iar eu pe vremea aceea luni si marti am mers cite doua ore, sa dau jos kg. Miercuri nu s-a mai putut, iar de ieri s-a racorit si aseara a fost placut sa merg ca erau numai 20 de grade. Te pup si astept articolul cu vestile, bune….sper.

    • Multumesc, stiu ca te-ai gandit la mine. 🙂
      Am citit la tine pe blog ca a fost tare cald la voi…din pacate timpul meu s-a redus atat de mult incat nu mai apuc decat se citesc, nu sa mai si raspund…
      Te pup si eu, cu drag.

  7. Sper ca maine vestile bne sa fie mai mari simai multe decat cela mai putin bune! Te imbratisez cu drag!

    • Multumesc Maria…din pacate vestie, fie ele bune sau mai putin bune(sa nu spun chiar rele) mai au de asteptat…Sperantele insa nu le-am pierdut. 🙂

Lasă un răspuns

