23 comentarii

la povesti

Povestea este ca nici dupa biopsie nu s-a putut stabili nimic. Probabil ca tesutul nu a fost suficient ca sa poata da un verdict. Asadar vestile nu sunt rele dar nici bune. Doctorita mi-a spus ca dupa ecografie nu pare sa fie un nodul periculos, dar ca din moment ce nu e clar ca nu e periculos trebuie sa mergem mai departe cu investigatiile. Am avut de ales intre doua variante: prima-inca o biopsie cu un ac mai gros si sub anestezie locala si a doua-operatia de scoatere a nodulului. Riscul primei variante ar fi ca nici dupa asta e posibil sa nu aflam nimic concret si atunci pasul urmator e operatia obligatorie. Atunci pe loc nu am stiut ce sa aleg, am fost luata prin surprindere. Eu ma gandeam ori alba ori neagra, nicidecum gri…asa ca am intrebat-o pe ea ce recomanda. Recomandarea ei a fost biopsia asa ca la sfarsit de iulie fac biopsia. O puteam face acum dar avand in vedere timpul scurt pana cand plecam in concediu exista riscul sa nu mai aflu rezultatul decat dupa o luna, cand revin si ca e cam tot acelasi lucru…o saptamana sau doua mai mult sau mai putin care nu prea conteaza.

Ma gandesc ca sunt putin masochista ca am ales biopsia ca poate tot ajung la operatie. Inca sunt in dilema daca sa o sun si sa ii spun ca poate mai bine facem direct operatia…poate we asta ma va ajuta sa ma clarific.

Acum sa va povestesc despre laborator, unde ma simt tare bine. Colegii toti sunt atat de draguti, toti s-au bucurat sa ma revada, sa povestim, ce mai! Ma simt ACASA! Nici nu imi vine sa ma gandesc la toamna, as ramane acasa sa muncesc…In plus am fost avansata :). Da, o sa vi se para ciudat dar aici avansarea inseamna munca mai grea. Daca pana acum munceam numai pe o sectie si uneori pe inca una, iar munca era numai de zi, acum am primit sectia a doua mai mult(pentru asta m-am bucurat, caci stiu ca inseamna inceredere in ceea ce stiu) si voi lucra seri(14-22) si sambete si duminici(uneori dimineti alteori seri). E avansare pentru ca serile si we-urile sunt numai doua persoane care muncesc pe laborator si trebuie sa stii multe ca sa poti face asta. Cei care sunt absolventi ajung la asta dupa minim doi ani de munca de dimineata. Iar cand ajungi sa muncesti nopti atunci esti as! Pentru ca atunci muncesti singur si trebuie sa cunosti toate sectiile de pe laborator. 🙂 Asta vine cam dupa 4-5 ani de munca.
In plus voi incepe sa invat inca o sectie-hematologie si abia astept! 🙂 dar asta dupa concediu.

Concediul se apropie, peste o saptamana tragem fermoarele la valize si sambata dimineata ne urcam pe vapor. Vom face 3 zile pana in Ro, vom sta acolo 10 zile, ne vom intalni cu cei dragi de acolo, cu cativa prieteni si vrem sa vizitam Bran si vulcanii noroiosi. Poate si manastirile din Moldova, daca vom avea timp. Apoi plecam spre Scotia, tot la drum cu masina…abia asteptam!

Sper sa mai apuc sa scriu…miercuri m-au anuntat colegii ca vor sa ma sarbatoreasca la laborator(cu multe surprize) pentru ca am imbatranit :).

Va doresc un we superb, sa va distrati, relaxati si sa aveti clipe pline alaturi de cei dragi!

PS Astazi au terminat liceele, e numai o sarbatoare in oras…umbla cu vagoanele trase de tractoare, toata noaptea :). Pentru cei interesati, puteti vedea cateva imagini aici.
In plus afara e o atmosfera superba, mai ales serile astea luuuuungi cand nu se intuneca de tot. Superb! E perioada anului care imi place cel mai mult…

23 comments on “la povesti

  1. Sper din tot sufletul sa fie bine, eu nu stiu ce sfat sa iti dau…de fapt nu stiu daca ar trebui sa iti dai vreunul…
    Cred ca ar trebui sa ai incredere in doctorita..ele stiu bine din cum arata un nodul daca e sau nu e periculos…am trecut prin asta… cred ca faptul ca vrea sa se asigura nu spune decat ca este extrem de constincioasa si vrea sa confirme ceea ce stie deja pentru ca e bine intotdeauna sa elimini orice urma de umbra. Sunt absolut convinsa ca e totul in regula, din cate stiu lucrurile astea rele au o forma si medicii stiu imediat, daca ea spune ca nu e periculos sigur nu e.
    Ma bucur pentru reusitele tale foarte mult, ma bucur ca esti apreciata si promovata, le meriti din plin.
    Vacanta placuta!
    Te pup

    • Multumesc Roxana! Tu care esti atat de incercata ai puterea sa incurajezi pe altii…asta e de admirat si iti multimesc mult. Da, am inredere ca daca era ceva rau atunci nu stateau ei asa linistiti.
      Te pup, ma gandesc la tine, la voi…

  2. Vacanta placuta si felicitari pentru avansare, chiar daca va fi mai multa munca si ture oricum e o satisfactie, plus experienta mai multa.
    Sint sigura ca nu e nimic grav cu nodulul, asa ca bucura-te de vacanta si nu te mai gindi.
    Parerea mea sa faci cum a zis doctorita, intii biopsia, chiar daca va trebui sa ajungi apoi la operatie, va fi defapt o incizie.
    Asteptam sa ne povestesti cum a fost in Romania si daca vei avea timp inainte de plecare sa ne spui si ce surprize ti-au facut colegii. Sanatate si numai bine.

    • Multumesc, asa e…capat experienta si asta e important. Oricum stiam ca asta ma asteapta, munca de seara, we-uri si apoi nopti…
      Inclin si eu mai mult catre biopsie si parerile voastre conteaza. 🙂
      Pupici, un we frumos!

  3. O sa fie bine!! Stai linistita!!! 🙂 Si apoi vei realiza ca mai bine ai ales inca o biopsie si nu operatie :))!!! Eu cel putin asa as face…:)

    Bafta la hematologie….e preferata mea :)!!!!

    • Mersi Sanzi! Imi amintesc de tine, cam acum un an…? Si a fost bine, cat m-am bucurat!
      Da, inclin si eu catre biopsie, cred ca asa ramane.

      Multzam! Eu inca nu am invatat hematologie e abia in anul doi, dar astia vad ca ma pregatesc inainte si nu ma supar, caci imi va fi mai usor :).

  4. Tinem pumnii sa fie totul bine bine! Si eu as fi ales tot biopsia repetata, intr-un fel iti da ragaz sa te bucuri de concediu in liniste, cat de cat. Cred ca daca era ceva rau rau s-ar fi vazut deja la prima biopsia. Imbratisari!

  5. Sa le luam pe rand:
    – ca si-n cazurile de mai sus si alegerea mea art fi fost o alta biopsie, de ce sa te taie daca nu e totusi necesar?Si va fi bine, ai sa vezi ca nu vei ajunge la cutit, a doua biopsie va fi ok.
    – felicitari pentru avansare si pentru faptul ca ti se acorda incredere, e un mare pas inainte intr-o societate straina.
    – vacanta cat mai placuta, plimbareli voioase si fara peripetii si sa vii cu povesti multe de tot.
    Te pup cu drag

    • Asa e, inclin si eu spre biopsie de asta am si ales asa, mai ales ca si dr-a a recomandat.
      Multumesc, e tare bine sa fii apreciat, laudat, sa simti asta din partea tuturor din jurul tau. E un sentiment pe care nu l-am cunoscut pana am ajuns aici, din pacate…:(.
      Abia asteptam cu totii concediul! Multumim. Va pupam.

  6. Ganduri bune pentru tine:)
    Vacanta placuta va doresc!

  7. Mihaela, inainte de toate, vacanta placuta va doresc! Incearca sa te detasezi de problema medicala si sa profiti de relaxarea specifica vacantei. M-a amuzat ca astazi am postat ca destinatie de vacanta vulcanii noroiosi apoi am citit la tine ca vreti sa ajungeti acolo 🙂 Asteptam fotografii proaspete, de la voi! Toate cele bune!

  8. Felicitari pentru avansare in primul rand! Si vacanta placuta in Romania si Scotia, abia astept povestea de dupa :).
    Cat despre nodul, mai ai timp sa te gandesti din cate am inteles. Gandeste-te cum e mai bine ca sa fii linistita. O sa fie ok.

    • Multumesc Oana! E un sentiment tare placut sa fii apreciat, la orice varsta :).
      Timp as avea dar trebuie sa hotaresc din timp pentru programare…nu se poate face de azi pe maine din pacate…cred ca raman pe calea ce am ales-o, biopsia repetata. Apoi vedem…

  9. Abia astept sa ne vedem.Va pup pe toti…

  10. Cu intarziere te felicit si eu pentru avansare , chiar daca asta inseamna munca in plus si sa va bucurati de vacanta!
    Cat despre biopsie nu pot decat sa iti tin pumnii si orice ar fi sa fie(eu am sentimentul ca nu e nimic de speriat , mai ales ca doctorita a spus ca nu e nimic grav),sunt convinsa ca vei merge cu incredere inainte si vei lua deciziile cele mai bune pentru tine!

    • Ana-Maria nu e deloc cu intarziere, abia am inceput munca :). Avansarea practica se produce de maine cand merg prima data in we si seara la munca. Am ceva emotii…
      Multumesc de gandurile bune, conteaza mult de tot in momente din astea…

  11. O sa fie bine.
    O sa fie totul bine.

    Mi-a fost dor de voi…

  12. Felicitari pentru atatea lucruri frumoase din viata ta, iar in privinta nodulului incearca sa fi pozitiva! Cu drag!

Lasă un răspuns

