15 comentarii

confirmare, grill si biciclete

Asa a fost azi, frumos de tot! La pranz am fost la biserica, au confirmat copiii care au mers incepand din toamna la cursurile de confirmare. Diana printre ei, doar ca nu a confirmat(ea fiind botezata ortodoxa). A luat insa parte la tot ce au facut in biserica(teatru cu tema religioasa, au cantat…a fost superb).

Dupamasa am grilat si in timp ce mancam afara a venit o ploicica de vara scurta…atat cat sa umezeasca si racoreasca asfaltul incins.

Iar dupa ce ne-am umplut burtile am luat bicicletele si am plecat in racoarea serii sa vedem orasul.

Maine am de gand sa merg in premiera cu bicicleta la munca. Termin la 22 dar cum e lumina pana pe la 23, nu-mi fac probleme. Luni sunt libera si am de gand sa aranjez casa si curtea pentru vacanta. Plus sa merg in oras, am nevoie de putin shopping si clateala de ochi🙂.

O duminica frumoasa!

15 comments on “confirmare, grill si biciclete

  1. Diana e superba!
    eu nu am mai intrat pe alte bloguri de f multa vreme,asa ca acuma am citit „stirile” ca sa zic asa.
    iti tin pumnii, sa iti fie bine si sa ai rezultate concrete si BUNE de la a doua biopsie.
    ma gandesc cu drag la voi!

    • Multumesc Sabina! Inteleg, stiu cate probleme ai si stiu cum e cand nu iti mai arde de scris, citit, etc. Te imbratisez, eu te mai citesc pe DC si sunt la curent cu rezultatele minunate ale Sofiei. Imbratisari si numai bine. Te pup tare.

  2. O zi superba pentru voi si sper ca si zilele urmatoare sa fie astfel!

  3. Vai da ce frumoasa e Diana, mai ales asa imbracata in alb, e ca un inger. Foarte frumoase fete ai, sa va traiasca.
    Ciudat e acolo, ce fel de confirmare la virsta asta? Aici se face la 10 ani, a fost si baiatul meu, ca participant, pentru ca tot asa e botezat ortodox.

    • 🙂 Multumim!
      Aici religia e protestanta-lutherana. Tinerii confirma la 15 ani, adica in anul in care implinesc 15 ani. Numai cei care doresc, au fost vreo 20 de tineri(au inceput mai multi dar pe parcurs s-au lasat si nu pot confirma decat cei care au terminat cursul, tine din toamna pana in primavara, au foarte multe activitati, inclusiv o tabara). Un baiat a fost si el numai participant, ca Diana…el nu e botezat si nici nu a vrut sa se boteze. Nu a putut purta nici haina alba din cauza asta. Si el si Diana au participat la tot evenimentul, dar in momentul confirmarii ei au stat pe scaunele lor si nu in genunchi, neprimind confirmarea preotului(preotesei de fapt ca e o femeie :)).
      Mie care sunt atee mi-a placut mult ce au invatat(nimic habotnic, totul simplu si de bun simt) si mi-a placut mult cum s-a desfasurat confirmarea, e prima data cand particip la asa ceva.

  4. Ah, acum m-am lamurit, aici sint catolici.

  5. Sa-mi fie rusine! N-am mai trecut „pe la tine” de un car de ani, ma tot lupt cu ultimele examene si cu o schimbare de „domitzil”, nu se mai termina. Nu-mi vine sa cred ca n-am putut sa-ti urez ” La multi ani! ” atunci cand a trebuit, dar gandurile mele sunt aceleasi. Am toata admiratia pentru tine, pentru curajul si daruirea ta! Imi pare rau de problemele pe care le ai, dar … curaj! In alta ordine de idei, vazand-o pe Diana, cred ca esti cea mai fericita femeie din lume. Multa sanatate, sunt convinsa ca totul va fi bine! Te imbratisez cu dragoste!

    • Irina, nu-ti fa probleme! Asta sa fie cea mai mare din problemele tale.🙂
      Multumesc din suflet, orice gand conteaza, oricand.
      Ca orice mama, sunt mandra de fetele mele🙂.

      Bafta multa, si spor la aranjat casa noua! Te pup, cu drag.

  6. Salmi, daca ai intrebari legate de Scotia, te astept! Ce tare ca mergeti acolo, mi-a ramas rau de tot in suflet Scotia!!! Te pup

  7. Superbă fetița ta!
    Să fiți fericite!!
    Ai făcut cumpărături??
    O seară frumoasă vă doresc!

  8. Draga mea, să mă ierți că n-am mai fost în vizită de multă vreme. La mulți ani cu întârziere, să știi că mă gândesc la tine să iasă bine analizele și să treceți cu bine peste hopul acesta. Diana e superbă, pe zi ce trece se transformă într-o domnișoară tot mai fină și mai frumoasă🙂 Să-ți trăiască fetele! Vacanță faină și fără peripeții, pupez și toate cele bune!

Lasă un răspuns

