14 comentarii

prinsa…

…cum am fost inainte de plecare in concediu nu am mai apucat sa scriu despre finalul de an scolar. Invatatoarea Silviei a iesit la pensie si a venit imbracata la scoala in costum popular suedez. Copiii si profesorii i-au cantat si urat de bine. Eu nu am participat din pacate, fotografiile sunt de data asta made by Ovi.🙂

Suntem in Ro, la mama acasa. In orasul jumatatii de copilarie, a tineretii mele. Azi am fost la plimbare pana in piata, am luat fructe proaspete, ah ce doooooor mi-a fost de cirese mari si care pusca intre dinti, de caise portocalii si gustoase…de fasole verde proaspata, de cas de oaie proaspat cumparat din piata…are si Ro gusturile si amintirile care raman pana mori…Am fost apoi in parc, la dorinta Silviei, la putina joaca, in miros de tei inflorit si mi-am amintit de mirosul sesiunii studentiei de vara(cand atunci cand ne saturam dupamesele de stat cu nasul in cursuri, dadeam o fuga in piata la aprovizionat cu cirese rotunde si rosii…dar astea sunt amintiri de Cluj…). Pentru prima data in acest an Silvia a fost nerabdatoare sa ajungem in Ro, e impresionata de tot ce vede aici, de bune si mai putin bune. Diana inca nu a avut curiozitatea sa scoata nasul din casa🙂.

Despre drum urmeaza un post in blogul de calatorii dar pana atunci am sa va spun ca am vizitat castelul Spis si ca-l recomand cu caldura.

14 comments on “prinsa…

  1. Imi umpleti sufletul cu atata frumusete ! Multumesc.

  2. Asa e, are Ro parfumul ei! Si eu mananc cirese non-stop de cand am ajuns🙂 Branza telemea, rosii si salata adevarate etc. Nici eu n-am scos nasul din casa in primele zile, dar apoi mi-a iesit pe nas cum se spune😀 Multa agitatie, lume multa, magazine muuuuulte si dese, marfa muuulta si proasta si muuuulti caini latratori de la 11 noaptea in sus😦 Dar conteaza imbratisarile pufoase si calde ale parintilor mei si fructele si legumele proaspete care fac diferenta. Multi pupici si abia astept urmatoarele impresii!

    • Hahaha, daaaaa, agitatia, lumea multa si aglomeratia e ceva la ordinea zilei. Plus oraselele astea mici unde venim noi in care nu ai nimic ce face…noroc cu prietenii cu care ne mai vedem si trece timpul. Azi de ex. voiam sa mergem undeva sa fie racoare si frumos, eventual un bazin de inot…dar …nimic de genul acesta nu exista pe aici…:(.

  3. Aaaa, si la capitolul vorbe de bine, sa nu uit mirosul superb din parc si de pe aleile cu tei infloriti! De vis!

    E 1 noaptea iar cainii si vecinu’ manelistu’ au grija de nervii mei😦 Ca tot veni vorba de gusturi, mirosuri si sunete ale tineretii romanesti😀 Mi-am pus o cana de cirese sa-mi mai aline suferinta! Pupici!

  4. Doamne ce dor imi este de toate astea. Am fost in Romania in 2009, dupa 12 ani, ca poate la unii li se pare ciudat dar de pe alt continent ajungi mai greu. Si fratele meu m-a dus la Carefour care era deschis in Romania, cea ce nu m-a impresionat deloc, eu venind dintr-o tara care magazinele astea ma lasa rece. Eu ce imi doream si mi-am satisfacut ma duceam in fiecare zi, ca blocul unde am locuit, traversai strada si avea o piata, si cumparam produse de la tarani cu gust. De alea imi era mie dor, nu de supermarket. Si am gasit cas si rosii cu gust si alte alea. Cirese nu am prins ca eu am fost in luna aprilie si era chiar pastele in Romania. Cind am ajuns eu de fapt cautam urzici la piata, ca de asta imi era mie cel mai dor, ca pe aici nu cresc, dar nu am gasit. Dar la o saptamina m-a dus sora mea si cumnatul la Lacul Rosu, acolo fiind mai frig, la munte, ca intr-o zi am avut 4 anotimputri, pe marginea lacului, erau urzici si chiar urzici tinere, am cules cu sora mea o sacosa, cit baietii se distrau cu un ciine vagabond si cu poze, pe care le-am luat cu mine acasa la mama si le-am gatit asa cum imi place mie. Mama, fratele si cumnata mea care locuiesc impreuna, m-au lasat pe mine intii sa ma satur, cu toate ca eu ii tot invitam, ca fiimeu nici nu a vrut sa guste, dar ei spuneau, maninca tu ca noi sintem satui, am tot mincat inainte de paste, iar cind au vazut ca eu intradevar m-am saturat, au mincat si ei. Un prieten al fratelui meu, cind a vazut ce mult umblu eu dupa urzici, asta inainte sa plec la Lacu Rosu, mi-a adus niste radacini de urzici pe care i le-a scos mama lui din pamint. Le-am trecut ilegal in doua tari, una in America, ca acolo am aterizat si una in Canada, cu masina. Le-am plantat la mine in gradina, dar nu au iesit, cred ca nu le prieste ceva aici, clima eu o gasesc ca in Romania, nu stiu ce este.
    Dar in afara de urzici mi-a placut foarte mult gustul la rosii, salata de marole si casul. De fapt si mincarea care am mincat-o in Romania toata avea gust.
    Vacanta placuta si mincati cit puteti……………..de la tarani, nu de la supermarketuri.

  5. vacanta placuta!

  6. Bine ati revenit in Ro! Si concediu frumos!

  7. Foarte frumos!
    A venit si Diana cu voi, de data asta?

    • Da, de fiecare data vine cu noi Diana. Apoi ramane la tatal ei si revine singura in Suedia, la mijloc de august. Anul acesta va zbura singura singurica, iar in Stockholm va schimba avioanele, fara insotitor.🙂

Lasă un răspuns

