18 comentarii

happy, happy, happy!

Caldura mare mon-cher! Azi a fost canicula, nu mi-era dor. Ca atare am stat in casa la aer conditionat pana la ora 16 cand am fost la coafor(daaaa, ne-am facut frumoase🙂 eu si Silvia si mama). Apoi repejor acasa…Zilele trec monoton dar e vacanta, ne relaxam.🙂

Bucuria mare de azi a fost, acum seara, vestea ca pe site-ul facultatii au aparut calificativele la ultima materie. Doua examene, unul la teorie si celalalt la laborator…emotii mari am avut pana am ajuns in dreptul numarului meu personal cumva codificat(aici e secret ce nota au luat altii)…si…LE-AM LUAAAAAT!!!!! Happy, ce mai!🙂 Acum pot spune cu adevarat ca am terminat primul an!

Maine back to Satu Mare. Se pare ca va fi vreme urata in weekend…vrem sa mergem la tara, sa stam la aer curat si sa papam gratar…vedem ce iese.

Va spun tuturor un we cat mai frumos! Si va las dedicatia muzicala. O melodie romaneasca ccc care face furori si in Suedia se pare.

18 comments on “happy, happy, happy!

  1. Felicitari! si distractie placuta in Romania. Am auzit ca ar fi calduri mari pe acolo.
    Astept poze cind te intorci. Pupici!

  2. Bravo, felicitari pentru rezultate, s-o tii tot asa🙂 Va dorim si noi un weekend cat mai frumos. Salutari mamei tale. Va pupam cu drag pe toti! (acuma fug la invatat, ca luni am licenta … iar …😀 )

    • Ah, bafta multa multa! Tin pumnii pe maine, sunt sigura ca va fo bine. Poate ai timp de vesti apoi…:). va pup cu mare mare drag.

  3. Felicitari! Sper ca se aude pana la tine cat de tare te aplaud, da??!!

  4. FELICITARI!!!! ma bucur pt tine si va doresc un concediu frumos si relaxant! te pup🙂

  5. Felicitari. Vacanta placuta si relaxanta.

  6. BARAVO; SALMI!!!
    Tare mă bucur pentru tine!
    Zile frumoase îți doresc!

  7. Felicitari. De-acuma trebuie doar sa te bucuri de vacanta!

  8. Felicitari pentru examene si pentru infrumusetare! Vremea nu a fost tocmai placuta weekendul acesta, dar cred ca timpul petrecut cu ccei dragi aici in tara compenseaza neajunsurile. Imbratisari cu drag!

Lasă un răspuns

