22 comentarii

Romania, la tara

Fara multe cuvinte, doar fotografii. Acolo unde timpul s-a oprit in loc…

22 comments on “Romania, la tara

  1. Ce nebunie… fluturi, verde, grau, maci, zboruri, pace…cat de frumos ! mai ales curtea in care te pierzi cu privirea. Ce-i in oala aceea mare, dulceata?

  2. Vacanta frumoasa in continuare!

  3. Poate ca timpul s=a oprit in loc acolo la tara, dar noi tinerii avem grija sa nu lasam lucrurile asa. Peste tot se iveste cate un aparat foto sau un laptop pe unde nici nu ti trece prin cap.
    Pozele sunt superbeeee , se vede ca v-a fost dor de pamanturile astea si de locurile copilariei. La fel simt si eu cand merg la tara, ca as fotografia si cele mai mici fiinte sau flori, sunt atat de frumoase si pure….

    • Da, asa e…promovam noi timpul care a stat in loc…acolo la tara nici macar semnal de telefonie mobila nu este…
      Sunt locurile copilariei sotului meu, eu din pacate sunt copil crescut la oras, intre asfalturi si betoane…poate de aceea admir atat locurile verzi…

  4. Ce frumos! Abia astept sa ajung si eu la tara luna viitoare! Am nevoie sa imi incarc bateriile! Dar rau de tot! :)))

  5. Superbe si graitoare! Are pamantul romanesc farmecul lui! Iar lectia de natura romaneasca pentru Silviuta este mai mult decat binevenita! Daca din poze si nu ma mai satur, imi dau seama cum e pe viu.
    P.S. Merci mult pentru link si, mai ales, ca te gandesti la mine. O sa-ti scriu si mail, mai incolo. Deocamdata, tine-mi pumnii sa-mi iasa tortul!🙂 Pupici multi, multi, multi, multi!

  6. Multi multi ani fericiti! E mama sau Vali?

    Da, pentru Silvia a fost o lectie live, i-a placut la nebunie. Si anul acesta a fost primul an de cand am plecat cand a vrut sa vina in Ro, i-a fost dor sa revada locurile pe care le-a vazut an de an…tare ma bucur ca am reusit sa mentinem aceasta dorinta. in plus, toata lumea o lauda cat de bine vorbeste romaneste, ca ne-am ocupat de ea…ce mai, suntem mandri!🙂

    Pupici multi multi si tie, mi-e dor tare sa te citesc.😉 Poate ai timp de scris impresii, sa le dezbatem🙂.

    • Maine e ziua mamei! A lui Vali a fost pe 17 iunie. Zodii diferite, desi ii despart doar 11 zile🙂 Si pe mama tot Silvia o cheama, btw🙂
      Si mie mi-e dor sa scriu si cred c-o s-o fac cat de curand! Deocamdata, sunt in bucatarie🙂 Cu laptopul pe masa, ca sa am reteta la indemana🙂 Multi pupici!

      • Multi multi ani si lui Vali atunci, cu intarziere, cu scuzele de rigoare. Iar mamei tale inca o data La multi ani cu multa multa sanatate. Pupici multi de tot. Astept cu nerabdare posturi noi.🙂

  7. Si noi vom servi sper o portie de Romania in august. Sper…… Voua distractie placuta in continuare.

  8. Buna!
    Ce aparat de fotografiat folosesti?
    Multumesc.

    • Buna Dana, imi cer scuze de raspunsul intarziat dar am fost plecati in concediu. Aparatul e un Fuji finepix S6500 fd cu obiectiv 28-300 mm. E depasit demult saracul, dar ma serveste inca bine pentru ce fotografii fac eu.

  9. Superb, Salmi!
    „Am citit dragostea și dorul „printre rânduri..

    p.s din când în când, primesc câte un răvaș dintr-o țară vecină cu tine. Iar nu știu să mă descurc, tragi cu ochiul la postarea mea despre revederea de la liceu?
    Mulțumesc frumos!!

  10. Ai surprins imagini superbe! Felicitari pentru ca Silvia stie grai romaneste foarte bine si asta datorita voua! Pupici!

Lasă un răspuns

