13 comentarii

bilant de concediu

28 de zile batute pe muchie.
Peste 10 000 km parcursi, doar Ovi la volan. Dintre acestia cca 1500 in Ro, 2000-2500 in Marea Britanie, restul intre Suedia-Ro-Marea Britanie-Suedia. Cinci drumuri cu vapoare.
Am trecut prin 13 tari, prin unele de doua ori, in diferite directii.

Fotografii pun pe FB. Am sa dau link-uri aici in masura in care le incarc. Fotografiile vor ramane publice cateva zile.

Povesti vor veni pe rand in blogul de calatorii, cu cateva fotografii.

Un we frumos mai departe tuturor!

In Ro am vizitat Castelul Bran.
In Marea Britanie a fost mai intai Oxford.

Update:
Am fost apoi la Glasgow si in imprejurimi.
Si apoi a fost castelul Inveraray.
Si am ajuns la Loch Ness.
De acolo am plecat in munti si la o distilarie.
Am trecut si prin capitala Scotiei si am incheiat vacanta la Stonehenge.

13 comments on “bilant de concediu

  1. Woow, SuperOvi (in traducere, Superman🙂 A condus enorm, chiar daca au fost la mijloc 28 de zile. Suna foarte bine bilantul si abia astept povestile detaliate! Pupic mult!

  2. Aaaaaah, abia astept sa citesc🙂. Ti-am simtit lipsa.

  3. Bine ati revenit! astept si eu cu nerabdare impresiile🙂

  4. Te invidiez! Vreau si eu…….dar asta e, trebuie sa mai astept.
    Bine ai venit acasa, astept poze si povesti. Am vazut pozele de la tara, superbe si nu am comentat ca nu am putut pentru ca asa m-a apucat o nostalgie si dor de tara, cind mergeam la bunica mea….

    • Multumesc! Fotografii nu vor mai veni altele, am postat la acest subiect link-uri catre facebook, gasesti acolo multe fotografii🙂. Te imbratisez.

      • Acum de abia am vazut linkurile si m-am uitat la ele pe facebook. Superbe poze, superbe locuri ati vizitat, ati avut o vacanta foarte frumoasa….
        Ma bucur ca te-ai intors, ca mi-au lipsit posturile tale.
        O saptamina frumoasa.

  5. Oooo… wow… ce vacanta ati avut !!! Imi place de voi, imi plac vacantele si plimbarile voastre, ideile voastre si escapadele astea care va fac amintiri de neuitat. Minunat :*

  6. Wow! Eu am luat-o invers cu cititul. De la prezent catre trecut. Uff! Am ratat pozele de pe facebook!
    Sa fiti fericiti in continuare!

    • Ani, dar poti vedea fotografiile pe facebook, ca suntem prietene🙂. Doar sa te loghezi cu numele tau.🙂

      Multumim din suflet, la fel va dorim si voua.

Lasă un răspuns

